27 Ocak 2006

Blog Zirvesi son durum..

edit: evet arkadaşlar, hala haber yok, uyanın, "ben de" deyin!

zirvemiz, dediğimiz gibi, 28 Ocak 2006 cumartesi saat 20:00'de kadıköy belfast'ta yapılacak.. muhtemel katılım (alfabetik kasamicam):

- kutur kutur
- dolphingirl
- justy
- boncik
- asfaltina
- blackened
- kirecburnu
- peitho
- sirena
- days
- besinci goz
- mak100
- bluesman
- elocan
- elinherifi
- disciplineglobalmobile
- frackman revolutions

not: iş bu listede kendini görmeyip de "ben de geliyorum lan allahsızlar" diyenler comment kısmına "ben de" desin, biz de listeyi apdeyt edelim arkadaşım.. hadi, herkes birbirini dürtsün, öperim..

16 yorum:

  1. şimdi gelmeyen erkek top olcak onu anladık..hatunlar ne olcak? yani biliyim ne olcağımı ona göre di mi? insan birazcık ufkunu, geleceğini, yan çizmiş kader çizgisini görmek ister :p

    YanıtlaSil
  2. allah cezanizi vermesin, 92 km uzakta bu zirve bana!!!

    YanıtlaSil
  3. besiktas iskelesi'nden gitcek olanlar haber verebilirse birlikte gecebiliriz karsiya..

    YanıtlaSil
  4. ahh be üstadım ahh. malesef bulunamayacaz. size iyi eglenceler.

    YanıtlaSil
  5. beçittaç iskelesi olayı tarafımdan mümkündür..bir aksilik olmaz ise geleceğimdir. ayrıcana yeni nesil çıtır falan var mıdır, neym tag hazırlayıp "aboov o siz miydiniz" feryatları atarak boynumuza sarılacak çıtırları bekleyelim midir? yoksa bütün tayfa "ehe naaber lan" kıvamında mıdır? yok eğer öyleyse yirmi gündür yıkanmıyorum, tertemizim, boşuna bu havada yıkanmayayım diyorum...eheh, ülen iğrençliğin de dibine vurduk anasını satiim, üç kuruşluk espri yapıcaz diye..

    YanıtlaSil
  6. ehehe valla mirim (elinherifi oluyo bu) citirlik benden gecmis bulunmaktadir gayri.. isimlerinize `:nick` asina olmakla birlikte sizi tanimaaam etmem :P

    "gecenin korunde, yakada karanfil bekleriz birbirimizi iskelede" derseniz o ayri.. yoksa adam gibi bulusabilmek icin bi takim teknikler gelistirmek gerekecektir.

    ha bi de muhim animsatma : ceyrek kala ve ceyrek gece vapurlari var besiktastan... 19:15e yetismeye calisiriz herhal, di mi..?

    ayricana unutmayiniz, unutturmayiniz ki kadikoy vapurlari artik en sondaki iskeleden kalkar oldu - uskudar motorlarinina bitisik olan deil, ondan sonaki.. sonra suruden ayri dusme durumu olmaya mazallah.. :)

    YanıtlaSil
  7. besiktastan son vapur saat 18.45 tir kadikoyune dogru.. orada kalmayasiniz sonra.. uskudar motorlariyla gecin sonra da dolmusla ver elini kadikoy.. daha guzel hem de..

    YanıtlaSil
  8. yahu bi allahın kulu avrupa yakası sakinleri için şu barın yerini sölee inceden inceden tarif etse

    YanıtlaSil
  9. disciplineglobalmobile said...

    "..demin de deiğim gibi sözkonusu mevzu kadıköy de caferağa mahallesi dr. esat ışık caddesi 28 / 1 moda istanbul açık adresli ve 0 216 418 97 06 telefonlu BELFAST adlı mekanda saat 20.00 da başlayacaktır.."

    birkaç gün önce, esas başlığında
    10:15 PM saatinde yazılmış, ben kopyaladım..

    arama fasilitelerimiz henüz olmasa da, biz gene de aramaya inanalım, inanmayanları inandıralım:)

    YanıtlaSil
  10. valli ben normalde tek basina giderken aynen uskudar motorlariyla geciyorum da, millete zeval vermis olmayim diye dedimdi..

    bu durumda ortak tercihe bagli olarak arar vericiiiz :ya 18.45 kadikoy veya 19:15 civari uskudar motor - kadikoy dolmus kombinasyonu..

    elocan : rexx sinemasi sokaginin (kadife sokak)sonundan sola sapcakmisiz aha da ordaymis; da rexx'e nasi gideriz onu tarif edebilmem zor, ben gudusel olarak gidiyorum :)

    ya da kadifeye ugramadan, sahilden yukari tirmanirken migrosu ve oyun atolyesini gectikten sona sol cenabi takip ederek bulabilirsin. esat isik sk. diye geciyo.

    zannedersem bir adet karga oldum, beni takip etmiin isterseniz :))

    haa... erken gidip karga'da bi tek de atabiliriz bak... :)

    YanıtlaSil
  11. Anadolu yakası çocuğu olarak kaybolanlara , yada yol konusunda destek isteyenler için bilen bilir benim cep telefonumu , ararlarsa bulundukları noktadan kollarına girilerek bu karda buzda sağ salim mekana eşlik etme fasilitesini an itibariyle devreye sokuyorum.

    YanıtlaSil
  12. ben de geliyorum lan Allahsizlar.

    Ne be? Belki Los Angeles'tan isinlaticam kendimi Kadikoy'e?

    YanıtlaSil
  13. abi, simdi becittac skelesinde sadecede elinerifi mi olcak?.. ona gore bekleyelim yani..
    huu... aloooo sana diyom ey blogger...! :))

    YanıtlaSil
  14. ben de pendik'ten geliyorum, azıcık insan yüzü göriyim sosyalleşme adına :p

    justy insanı istersen bende kalabilirsin dönüşte...

    YanıtlaSil
  15. hacim, days ilen gelcez, gece uzun diyorum, yapariz bisiler :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.