31 Ocak 2006

Şeytan Azapta Gerek


Bakınız sevgili blog sakinleri. Bu Freko ayusunun amacı hiçbir vakit üzüm yemek olmamıştır. Bilakis bağcıyla sinkaf gayesi güderek araziye iner, muvaffak olana kadar da çirkef ağlarını örer. Şimdi diyeceksiniz ki "Vre Agatho, senin akraba taifen şarapçılıkla mı, şıracılıkla mı geçinir ki bu kelamları edersin?!"... Hakkınız var. Böyle iddialarda bulunurken delil sunmak lazım gelir. E buyrunuz, yukarıdaki fotoğraf Anathema konserinde çekilmiş. Biz rocksever kişiler olarak, müziğin icra edildiği sahneye odaklanmışken bakınız Freko nasıl da objektife sırıtıyor. Çünkü müzikle, gösteriyle zerre kadar ilgisi yok. Peki niçin gelmiş bu konsere? Tabii ki ben kendisine "Anathema'yı en çok genç kızlar seviyor" deme gafletinde bulunduğum için... Şuna bakın! Kendine bir kurban bulmak için nasıl da çırpınıyor. Fotoğraf makinesi bile sabitleyememiş deyyuzun 360 derece dönen kellesini. Ama bu sayede Freko ilk defa bir fotoğrafında yakışıklı çıkmış doğrusu.

Kıssadan hisse, bu blogların, tahin pekmezlerin masum bir amacı olduğunu düşünüyorsanız, sizi bu gaflet uykusundan uyandırmak isterim. Yoksa bir bakmışsınız ki bir villa partisindeki saf kız (bkz: Neslihan Acar) gibi saten çarşaflara dolanmışsınız, ağzınıza viski dökülmüş, kulağınıza cigara üflenmiş... Gençliğinize yazık.


Ailenizin Bozacısı Agatho

10 yorum:

  1. kendisi de kimliğini -belki de istemeden- ifşa etmiş işte, "ailemizin bozacısı"..

    bugün bir şıracı olarak, cevap hakkımı kullanacak olsam, nice yuvalar yıkılır, bedenler kurşundan kevgire döner, neler olur neler..

    onun için, bana .ok yemek düşer, ben en iyisi oturayım entari düzeyim:)

    YanıtlaSil
  2. bende fotoğrafımı yollarım bak.......

    YanıtlaSil
  3. üstadım gülmekten şaftım kaydı burda. yalanlamanızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. mevzu bahis kişiyle megadeth ve manowar konserlerini izlemiş birisi olarak diyebilirim ki, her iki konserde de partneri Justy insanı idi. Son dönemlerde fikiri kelden aldığı malum...

    YanıtlaSil
  5. süper bir yazı hahahahahha . yahu freko bunun gerçek payı yüksek gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Hiyşşştttt bozacı....Akıllı ol...:))))))
    (blogda deli teze var)

    YanıtlaSil
  7. safari ve hac karışımı kral gömleğini giymiş yine, niyeti başka bişey olamaz zati diye düşünüyorum ben.

    YanıtlaSil
  8. agatho, genc kizlik ruyalarini yikan frekoya hala kin besliyor anlasildi bu.o singer dikis makinasini al demistim be freko.alsaydin bunlar olmazdi bak :)

    YanıtlaSil
  9. freko ve herkesin tanıdığı bir arkadaş bizim evimize de gelmiş olup , herhangi bir şekilde bir çarşafa sarınmış halde olmadığımı belirtirim...

    biz kendisini başka odada diğer arkaşla yatırdık , mikrofon onda.....

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Agatho yerden göğe haklıdır arkadaşlar dostlarım roma'lılar. Ben bu freko namlı şahsı abi bildim büyüğüm dedim güvendim bundan yılllar evvel ilk ve son kez evine misafir olmak gibi bir toyluk yaptım. Agatho da şahidimdir bu iblis görünümlü iblis (allah var dürüst adam) gece dayadı alkolü dayadı haribo'yu önce bir kustum güzelce sonra kendimden geçmişim...sabah adamın yatağında uyandım...
    Ha gerçi o yatakta yalnız uyandım, freko salonda uyuyor idi ama olsun neticede bir şekilde yatağına girmişliğim var işte. Böyleyken böyle sevgili blog sakinleri, ben yandım siz yanmayın diye bu acı hatırayı sizlerle paylaşmak istedim.
    Bakınız sitenin adı bile yeterince ip ucu veriyor: tahinpekmez. Bunu yiyen adam ne olur nasıl bir enerjiyle dolar sonra o enerji nereye kanalize olur soruyorum size sevgili arkadaşlarım?
    Diyeceğim o ki yol yakınken kaçın kurtarın kendinizi, freko tahine pekmeze bular valla alayınızı...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.