24 Ocak 2006

ilk maruzat

efenim benim sozlugu anlamam bile 9 kere caylakligima denk duserken burayi cozerken aklimi yitirecegim yok o deil asfaltina said diyor ohhh diyorum ne guzel demisim
kapatiyorum sabah geliyorum yok ... benimle alakali olsada nedir yani

bir de sayfa boyle siyah ..alli morlu puantiyelisi yok mudur bunun ..mesela yan susleri olsa dantelli ?? maytap flashlari filan olsa ustte .. muzik olsa acarken ?oyun havasi degisik fikrilerim var evet . nickler bayanlara pembe erkeklere mavi yansa ? olmuyor mu ?

sonra buranin kurallari ne ? bu kadar insan kim ?kadin erkek yakinlasmalari nasil oluyor ?
hali hazirda yakinlasilmis insanlarla dolu mudur ?


yok eger ceneni kapat diyorsan bizzat aciklamaniz gerekecek ...
ve evet aksam aksam ofiste hapsedilmis biri olarak canim sikiliyor istedigimi yazabilecegimi soyledigine gore kim tutar beni sorarim ???

2 yorum:

  1. efem sayın asfaltinaanımcıım, bu işler biraz yavaş yürüyor, haklısınız, çünkü böyle kod mod bihaber bi insanım.. lakin taşeron arkadaşlar var, sağolsunlar, el ele güzel günlere doğru gideceğiz ve bir iki hafta içinde gayet canavar bir ortamımız olcek.. ve sanırım istediğiniz hertürlü ayarı da çekebileceksiniz, kenar süsü olsun, renk olsun, ot bok herbişi yapcaz, teknolojinin tüm nimetlerini tek bi potada birleştiricez.. ve fakat bu an gelesiye, saptamalarınızla yolumuzu aydınlatmaya devam ediniz anacığım:)

    YanıtlaSil
  2. efenim baskalarini bilemem ama beni buraya davet etmekle basiniza dert aldiginiz kattidir ...
    saptamalar mi ?omrum bunlarla geciyor siz isteyin bir tane ben vereyim nar usulu ...
    bekliyorum ben ...
    elele kimseyle dedolasamam boyle biline .. olmadi sonra siz pastane limonata diyip flort lise yillarina suruklersiniz aman diyim :)

    kisaca bekliyoruz:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.