31 Ocak 2006

Nescafe 3'u 1 arada icerken 3'un 1'ni almak

Nescafe 3'u 1 arada icen genclerin reklamlarini imrenerek seyrediyoz..
Bi bakiyoz ki kahveyi icmeye calisirken arka masada 5'li takilan 5 abla'dan biri gelip nescafe'nin kokusuna tav olup 2 tane taze dusmus abazayi gorucuye davet ediyor..
Bu mudur abi simdi mevzu..bu kadar basit di mi ..
Hemde kizlar adamlari kahve'ye cagiriyolar..
vay be...azina edim amerikada bile bu kadar yokken bu memlekette .
peh..
hemde peh..
Valla bravo
Bi de blog'da bi yigin insan varken konusanin az olmasi da üzücü...

3 yorum:

  1. bence örgütlü toplum adına nescafe 3ü 1 arada alıpda umduğunu elde edemeyenler birleşip kuruma dava açsınlar. nescafe bize karı bul lan desinler.

    YanıtlaSil
  2. ben sürekli 3 ü bir arada içiyorum çok memnunum.....

    Bir blog insan tanıdım...

    Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  3. kahve reklamları neden böyle oluyor, jacobs'tada hatun balkonlar arası alıyordu kokuyu (camgöz köpekbalığı hesabı). örnekleri çeşitlendirebilmek mümkün. önemli olan her kahve kokusunu alan hatun kişinin direk kokunun kaynağına gidip gitmemesi...ben rastlamadım

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.