29 Ocak 2006

Ohh Zirve bana iyi geldi...

Herkes bu cümleyi kurar mı ? Yoksa "Var ya nasıl belim ağrıyor" mu der bilinmez ama asıl olan şudur ki , gidilmiş , gülünmüş , çokça eğlenilmiş , sonucunda da hos dakikalar ve güzel anılara sahip olunarak dönülmüştür.

Gelmeyenler için yakıştırılan "toptur" ifadesini ileriki günlerde ceza puanı olarak yansıtılacağını göreceğiz...

Gelelim başka bir mevzuya , çekilen fotoğraflara....

Öncelikle , blog içinde resimlerin yayınlanması , biraz riskli ... sonuçta puşt bir medya olan internet üzerinde açıkta fotoğraf bırakanların , nice photoshop ustalıklarıyla , Rocco`nun yanındaymışçasına hatıra fotoğraflarına dönüştüğü bilinen bir gerçektir.

Bunun için siz sevgili blog yazarları benim nickimin sonuna "hotmail" ekleyerek (nickim birleşik ve Turkçe karakter kullanılmadan) ve msn üstünden küçük bir soru mülakatından geçilerek zip formatı halinde fotoğrafları alabilecektir. Resimleri açıkçası tek sahiplerine göndermeyi planlıyorum ve daha sonrasında da gelebilecek , "Ya sen benim erkek arkadaşımla öpüşüyormuşsun" gibi yada "benim gözlerimi mavi yapsana" gibi isteklere kulaklar kapatılacaktır.

Herkesin gece gündüz nette olmadığını bildiğimden , ilgili zip dosyasını iş yerime de göndererek , hem evden hem işten hizmet sunmaya devam ediyorum.

8 yorum:

  1. bi yoklama alalim bakalim... herkes sag ve de salim olarak yuvasina intikal etti mi? :)

    abi, super diyorum, baska da bi si demiyorum.. pek hos idi... daha nice zirvelere!!

    hakkaten ha, "ohh zirve bana iyi geldi" - bu arada disarda muhtesem bir hava var, soole bi 1 saat kadar yuruyun, gozunuz gonlunuz acilsin... sigara yiyen cigerleriniz biraz bayram etsin.. :)

    YanıtlaSil
  2. siz sevgili blog sakinleri güzel güzel eğlenirken bendeniz -medya maymunlarının uşaklığı- görevimi başarıyla sürdürmekteydim.. ve ne yazık ki "tahin-pekmez" in ilk zirvesine katılamama bahtsızlığını yaşadım... ama zirveye dair fotoğrafları acaip merak ediyorum.. napmışlar , nası geçmiş..
    fotomontaj olayına hiiç giremem.. istesem de beceremem zaten.. doğru dürüst photoshop bile kullanamam ki!!! bence buna bi çözüm bulunmalı.. yani o fotoğrafların alınip da sözü edilen amaçlar için kullanılacak oluşu düşüncesi biraz paranoyakça sanki:)) değil mi?? madem bu bir blog zirvesi, zirveye dair görsellerde tahin-pekmez'in paylaşımına açık olmalı... "bence"

    YanıtlaSil
  3. bilgiyi paylaşmak adına bir kaç kelam ...

    tahinpekmez prodakşınzz üyesi olarak eğlenceye dair görüntülerin bir kaç tıkta ulaşılabilmesi ilerde , şaka yollu photoshopçulardan ziyade , küçük bir araştırma ile secereye kadar inen araştırmacı internet kullanıcılarına karşı alınmış bir koruma iç güdüsü hareketidir.

    şimdi ben buraya tüm resimleri post etmesini de bilirim ama sonra "kuturkutur" google arama sekansına yazılıp benim ve çevremde bulunan kişilerin fotoları çıkmaya başlayınca ve bu fotoları herkes bir şekidle görmeye başlayınca can sıkıntısı belli bir muhlet sonra geliyor..

    evet zirvede çırılçıplak dans ettim ve pişman değilim (gibi)

    YanıtlaSil
  4. valla kutur kutur kardesimden resim isteme olayı mitle yapılan iş görüşmesinden beter oluyor uyarıyım.

    YanıtlaSil
  5. vay be, vallaha şahaneydi daha anca kendime geliyorum..

    velhasılı, rabbim tuttuğunuzu altın etsin arkadaşlar..

    mazeretsiz gelmeyen arkadaşlarımıza da hayatın ilerleyen vakitlerinde nedensiz keleklerimiz olacaktır, şimdiden skrinşat alalım, günü geldiğinde ispat için şahitlik eder:)

    YanıtlaSil
  6. ya samantha fox için bunu unuttum ya.. rezil adamım ben :(

    YanıtlaSil
  7. Ben bir topum....Sen sölemeden yüzüme yüzüme ben kabul ediimmm de kurtulimm..Eğlenilmiş madem oh iyi olmuş,bidahakine artık,ne diyim..?

    YanıtlaSil
  8. buyrun bakalım yoklama zaptı elimde gelen gelmeyen belli olsun:

    gelenler :

    epikten
    atom karimca
    kutur kutur
    dolphingirl
    justy
    blackened
    kirecburnu
    sirena
    days
    elocan
    ben
    frackman (e yuh tabiiki)
    orhan perver floydian

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.