20 Ocak 2006

Tekke'ye Dönüş Yasası

Tekke-i Reloaded' da pirî nûr Frackman hocamın öğretilerinden giderken duydum ki hocamın mekanını emniyetten arkadaşlar bir müddetliğine zincirlemişler.Hocam bana öğrettiki o nerde ben orda. Hocam sen yokken harama el sürmedim, hatuna cıvıra istemesemde bakmadım. Bu mekan hayırlı ugurlu olsun. Sen bize ne öğretmiştin "Eğitim illa dört duvar arasında olmaz. Eğitim her yerde olur burda ormanda hayatta." Yoksa bunu Mahmut Hoca'dan mı öğrenmiştik. Neyse hocam ne farkeder. Önemli olan bize bir şey olmasın.
Son kez şunu derim hocam. Gidişin suskun oldu ama dönüşün muhteşem olacak. May Allah with you. Şol cennetin ırmakları akar Allah deyû deyû....

1 yorum:

  1. gözümsün, gözüm kalacaksın somurcanım:)

    bu arada tanımayanlara ekstra edit: kendisi meşhuuur darthvader tişörtümü teee mayamilerden getiren insan evladıdır..

    böyleyken böyle..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.