28 Ocak 2006

Zirvede İçkiyi Ayarında İçmek

Eğer içkiyi ayarında içmezseniz başınıza ne geleceğini şimdiden, peşinen göstermek isterim. Sonra ulan ben hangi yanlışlara düştümde böyle maymun oldum demeyin. http://rapidshare.de/files/12035411/zirvehazinson.pps.html linkimize tıklayın. sayfayı aşağıya indirin free butonuna basın. Download-Ticket reserved. Please wait ... seconds şeklinde bir geri sayım göreceksiniz. Geri sayım bitince gördüğünüz harfi veyahut sayıları kutunun içine yazıp downloadı tıklayın. Güzide dosyamız bilgisayarınıza inecektir. Buraya upload etmeyi beceremedim. Dosyaya bakarken çay kahve ve bilimum içeceği içmemeniz önemle rica olunur. İçecekseniz de bir elbezi bulundurun ekrana püskürttüğünüz şeyleri silmek için. İşte bir kaç zirvede içkiyi abartanların hazin sonu. Somurcan Reloaded pırodakşıns gururla sunar....

6 yorum:

  1. 2 nescafe, 2 diet cola ve bir limonlu soda içerek gecenin yeşilaycısıydım. arabamı seviyorum :P

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ne gerek var boyle gavur islerine somurcan, soursummitz e gidip biraz ararsan ickiyi baska biyeriyle icenlerle ilgii gerekli gorsel dokumani bulabilirsin. aslinda onlardan bi pps hazirlamak lazim.

    YanıtlaSil
  4. ahhh be jander dayım ele sniper almaklan olmuyor o iş işte. ben yazarlıktan uçuralı olmuş sittin sene nasıl girem soursummitze.

    YanıtlaSil
  5. Benim ebevynimden kağıdım vardı.

    Votka Şok güzel........
    Şiş kebab Şok güzel.....

    turkish erkekler Şok güzel...

    YanıtlaSil
  6. senin gozler de bozulmus, o gorduun babadan kalma pompalinin ordu versiyonu, fenerli, holografik hedefli falan hem de yerli mali turkun mali sarsilmas 12 gauge

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.