28 Şubat 2006

karma sauna olsa kaç yazar

biliyorum başlık ile resimler çelişiyor ama sonuna kadar okuyun, bana hak vereceksiniz.

kütürkütür bey'in finlandiya diyarlarından parça isteğinde bulunması üzerine giriştiğim fin ırkı antropolojik araştırması sonucunda bulunan aşağıdaki iki yavruyu huzurlarınıza sunmak istiyorum.

birincisi sevgili arkadaşımız tommy, efendi suratlı bişey ama özelliksiz, tıpkı tommy adı ile bilinen marka gibi. yüzüne bakılır olsa da sıkılınır kendisinden iki günde,ruhsuz bi kere, fantezi konusu bile olamaz, ayın elemanı olur olsa olsa.


şimdi de yemeğin sevdiğim kısımlarını sona saklayan karakterde biri olarak ikinci ve son finli arkadaşımız roope'yi huzurlarınıza takdim ediyorum. buna söyliyecek birşey bulamadım.


lakin bu arkadaşlar birer istisna, genel ırk yapısı ve eblek bakışları itibarı ile ne cencilerin ne de türklerin yanına bile yaklaşamazlar. http://www.fondi.fi/index.php?flash5=true sayfasına girip MEN seçeneğini işaretledikten sonra karşınıza çıkan ucubeleri bi inceleyiniz de son iki gündür post edilen çikolata dadında arkadaşların eline su dökebilecek olan var mı söyleyiniz. kendilerini bu sayfaya post etmeye elim varmadı. kütürkütür beyciim demem oki illa da sarışın renkli gözlü olsun diyorsanız kıvanç tatlıtuğ verelim bi adet. fazla uzaklara gitmeye gerek yok. brad pitt bilem halt etmiş yanında.

3 yorum:

  1. abi hic alinmamak lazim zira model agency'lerde calisan bu maskülen gencligin %60-70'i zaten top..
    sozlukte yazsaydim simdi karmam -8564 olmustu hahahahah

    YanıtlaSil
  2. Madem adamları koyuyoruz , öyleyse bunun kesin kes bir zirves olmalı , ya güzel hamam , yada diyorum ki sauna...

    Sauna işide sakat yarın öbürgün süper zengin olup , önemli mevkiilere gelince kasetimiz falan çıkar ortaya...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.