26 Şubat 2006

Spam ötesi !

az önce gelen bir spam mail in en başı, gerisi bi dünya hikaye anlatıyo, özletle reklam yaptığı bir site var, adresini vermicem ki hit almasın, fakat girizgahı paylaşmak istedim, buyrun:

--------

Merhaba. Benim bütün sorunum 1997 yılında lisedeyken başladı. Okulda kavga ettiğim bir arkadaşım (ismi Selim B.) bana, sınıf arkadaşına "babası yok, annesi o.." diye iftira attı. Ben ne söylediysem dinletemedim. İnsanlar, "madem öyle değil, o zaman neden herkes öyle söylüyor?" dediler. Kendisiyle kavga ettim ama gene yanlış anlaşıldım. Bir süre sonra da psikolojik sorunlarım başladı ve içe kapandım. Doktoruma göre "travma" geçiriyordum. Yıllarca bu konuda tek kelime etmedim. Daha sonra çevremdekilerle sorunumu paylaştım ancak bana yardımcı olmadılar, olamadılar. En son bütün TV kanallarını aradım (NTV, CNN, KanalD gibi..). Onlara "bana 2 dakika yayında yer verin başka bir şey istemiyorum" dedim. Onlarda pervasızca reddettiler. Şimdi soruyorum:

BİR İNSANI HARCAMAK BU KADAR KOLAY MI? İNSANLAR KÖTÜ BİR ŞEY DUYDUKLARINDA NEDEN HEMEN İNANIYORLAR DA DÜZELTMESİ, CEVABI UMURLARINDA OLMUYOR? BENİM ANNEM VE BABAM BEN DOĞMADAN 7 SENE ÖNCE EVLİ İDİLER--BU DA MI BİR ŞEY İFADE ETMİYOR

-------

bu ayarda devam edio mail... yorumsuz, bol dumurlu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.