12 Mart 2006

Yemek Yiyen Hayvana Yanaşmayın...

Öyle imkan olmadığı için sürekli olarak evde hayvan besleyemedim. Sanırım 2-3 haftalığına kaniş bir köpek misafirimiz olmuştu. Hayvan o kadar uysal olmasına rağmen yemek esnasında yanına yaklaştırmıyordu. Bir kere yaklaşır gibi oldum elden 2 diş iziyle ayrıldım. Daha vahimi sokakta başıma geldi, ne cinsi olduğunu dahi bilmediğim bir köpek hiç unutmam et yerken yanından geçtim diye az kalsın beni kolumdan ediyordu. Bilmiyorum bu hayvanlar o an potansiyel tehlikemi görüyorlar bizi, kıskanıyorlar mı, yoksa benim tipime mi gıcık oldular çözemedim. Ama az sonra linkini vereceğim videoyu izledikten sonra Allah'ı ma bu kadarıyla kurtulduğum için şükrettim.
Buyrun Aslan vs. İnsan

http://rapidshare.de/files/9530741/aslan_yiyor_2.wmv.html

ps: midesi kaldıramayanlar bakmasın.

1 yorum:

  1. harbiden yiyo mu yaa? bi dakka yaa? o adamın ne işi var aslanların arasında? nasıl düşmüş oraya ki? ay olmaz!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.