29 Haziran 2006

gayız gayda zörtletiriz!

kazara aklıma takılan "türküz türkü çığırırız" sloganından hareketle, lan dedim bu gay insanlar da çalsa çalsa gayda çalar herhal.. sonra oturduk gay komşuluk ithamları altındaki bir arkadaşla, dedik bu gayda çalınır mı, üflenir mi, nedir; en sonunda zörtletilebilir bir alet olduğuna kanaat getirdik..
madem başlığı bulduk, yegane güzide fasilitemiz olan resim de koyayım, tam olsun, lakin bir de baktım ki anglosakson insanlar buna bagpipe demişler, sadece bizim memleket bulgardan araklama bir şekilde gayda der olmuş..
umutsuzca arattım resmi, bir de ne göreyim, toronto'da daha yeni gaypride yapılmış da bu kardeşler de böyle geçit töreninde bagpipelar elde, zörtlete zörtlete yürümüşler..
arayınca insan neler buluyor diyor siz sevgili tahinpekmezcileri resimle başbaşa bırakıyorum..

14 yorum:

  1. freko bitmez, küllerinden yeniden doğar custi ibişi, bunu sen istedin, çok fena yapıcam:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de diyorum freko ağbiyi her seferinde aradığımda arkadan yol ve otoban sesleri geliyor , meğer se "gay"da çalıyormuş...

    YanıtlaSil
  3. Şimdi bence bunun bir zirvesi olması lazım...

    Frekocan kilt ile gelsin bize "gay"da çalsın...

    "4 Metre Dev Perde De "GAY" da çalıyoruz." zirvesi...

    YanıtlaSil
  4. Ben kapı girişinde bekleyeyim diyecem ama gayler ordu gibi mekan sahibi birileri ile görüşmek lazım...

    Şimdi ben diyorum ki çok katlı bir mekanda ayrı ayrı çalsın bence Freko Ağbi...

    YanıtlaSil
  5. hmmmm.. tıpta buna ne deniyor bilmiyorum ama, mahalle arasında "yan basmak" olarak tabir ediliyor..

    bittiniz olum, çıkışa gelin:)

    YanıtlaSil
  6. Lifealaturkada görür gibiyim ekose kilt , elde gayda , bir sürü adam deri pantolonlu , mavi istiridye barı kıvamında...

    İsteyene mavi istiridye barında çalan müziği yollayabilirim...

    "Gay"da akorları için de yardımcı olunur...

    YanıtlaSil
  7. Tamam diyorum olayı bitiriyorum...

    Ancak şimdi o mayo ile ben Fethiye ye gideceğim , yeşil olmadı sanki ??

    YanıtlaSil
  8. pink floyd- Learning to fly

    YanıtlaSil
  9. Nasıl yani ???

    Şimdi sitesahibi adam gayiz "gay"damizi çalarız diyecek diyecek , hatta zirve bilem yaparız çalarız üç beş bişey diyecek ...

    Sonra biz kendisinin kilt ile ekose dekolteler verirken görüntüleyince uçucağız...

    Yeşil mayoyu çantaya koydum ben... :-))

    YanıtlaSil
  10. yok birader, daha ziyade aynı albümden "sorrow" düşünüyorum fon müziği:)

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar mevzubahis post atılmadan önce frackman kişisi gelip "gaylim wolfüm, sen bilirsin (kıllanmam lazımdır zaten sen bilirsin lafından) bu gayda nasıl çalınıyor üfleniyor mu yoksa nedir?" demişti. İşte anlattım üstten üflüyorsun alttan sıkıştırıp veriyorsun diye, meğer ne menfur emelleri varmış, bilemedim.
    Ayrıca resmin Toronto Gay parade'e ait olduğunu öğrenene kadar "bu nasıl kilt lan, japon ortaokul kızlarının pileli eteği gibi" derken sonra aydınlandım. Kardeşim sıkıyorsa William Wallace'a diyin "birader ekose etek yakışmaz" diye, yarsın kafanızı claymore kılıcıyla :)

    YanıtlaSil
  12. vaktiyle bir sitcomlardan birinde
    adam etek giyenlere dayanamiyorum arkadan saldirasim var diyordu
    2.kisi.iskocyaya gitme istersen diyerek dlga gecmisti
    nezaman etek,iskocyali,gayda,etek seven erkek duysam bu replik gelir aklima konuyla alakasi nedir
    yok tabiki
    amasimdi gayda, uflemek bu resim
    off bilmiyorum hava sicak...etek rahat gayda acikli aletsesi huzunlu
    iskocyalilar cirkin..
    yukardan asagisagda sola 5harfli

    YanıtlaSil
  13. gün geçmiyor ki, "sense of humour" olayından nasibini aldığından zerrece şüphemiz olmayan biri daha bizi şaşırtmasın..

    neyse diyor saygılarımı sunuyorum..

    favorites listenizle esen kalın, biz homepage sitesiyiz evelallah:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.