22 Haziran 2006

herkesin efsanesi kendine serisi vol 1








Hayatta herkesin kendine göre bir veya birkaç efsanesi vardir.Bu veletlerde benim efsanelerim..Ortaokul siralarindaydim, (sene 1984-1985) o siralar divx,dvd gibi





teknolojik nimetler yok, cep telefonu falan yok, okulun karsisinda babalar gibi bir videocu kesfetmistim (betamax) babalar orda ralli goruntulerini kiraliyorlardi..ilk zehirlenmemi orda yasadim zaten rahmetli dayim otolari ezberletmis 5 yasindayken damarimiza zehri vermis, baktim olacak sey degil bu araclar..

500 kusur beygirlik, 4 ceker, turbosarjli (Grup B) ucaklariydi bunlar..
ABS'ymis,super direksiyonlar falan yok ortalarda traction control hakeza..
Azizim ralli pilotlari bu araclarla dans ediyorlardi..büyülendim..sinir uclarim egzos dumanina boguldu..bujilerin cakmasi gozlerimde isildadi..

Bu ufakliklar benim efsanelerim..internet zimbirtisi benim bu veletleri canlandirdi bilgisayarima getirdi..Tabii 500 beygirlik Grup B araclar asiri guc beslemesi ve hakimiyetten cikip ona buna cakip insanli olumlere de sebep olunca ortadan kaybolmak suretiyle tarihin sanli sayfalari arasina karistilar.

Belki ilgilenen vardir diye ekliyorum, Ari Vatanen ve onun sihirli böcegi olan 405 T16'da daha sonraki bir yazinin konusu olacaktir.ilgim ve sefkatim onu ayri bir yazi icin sakliyor acikcasi.

3 yorum:

  1. bir an önce öbür yazıyı bekliyoruz efendi, biz de ogünlerin çocuğuyuz, direk damarıma bastın..

    imza

    freko biasion:)

    YanıtlaSil
  2. hehe birader senle kaynasirsak voltran cikacak zaten ben biliyom..
    Allahtan kadin degilsin bin sükür muahahahahahaha...yengen duymasin :)

    YanıtlaSil
  3. Climb dance seyretmemis ralli tutkunu adam, pink floyd dinlememis rockerla aynidir benim nezdimde.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.