21 Haziran 2006

Hüsnü Şenlendirici - Ferhat Göçer

atv'de yeni bir program başlıyor; "sarı sıcak".. son 1 haftadır şirkette yatıp kalkmama neden olan tanıtımlarına rastlamışsınızdır belki.. hüsnü şenlendirici ve ferhat göçer'in sunuculuğunu yapacağı programın ilk bölümünde herhangi bir konuk olmayacak ve programın tamamı ikilinin canlı performansına ayrılacak.. 28 haziran çarşamba günü saat 20:30 da başlayacak olan programa katılmak isteyen varsa mubysh@hotmail.com dan bana ulaşabilir.. yeterli katılım sağlanırsa taksim akm önünden servis ile ulaşım sağlanacaktır bilginize..

2 yorum:

  1. Ben davetiye istiyorum, tanıtımın arka planına "Blues Brothers Theme Song" koymayı hangi "deha" akıl ettiyse kendisiyle tanışmak, her "polisiye" haberin arka planına Terminator 2 theme'ini koyan azılı suçlu ile gözümün önünde dans etmelerini izlemek istiyorum.

    İki sunucu=Blues Brothers, aksiyonlu bir şey=terminator 2. hey ben de iletişimci olmak istiyorum, nereye imza atıyoruz?

    YanıtlaSil
  2. valla bluzu terminatörü bilmem de, 28i akşamı işi olmayanlarla bi aksak diyorum ortama, şahane ağırlanacağımızdan zerrece şüphem yok, değil mi peitho hanımcıım:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.