05 Haziran 2006

Jack Bauer'e birileri dur desin kampanyası!


5. sezonunu eda ettiğim 24 adlı dizide, bugüne kadar takribi 1742 amerika karşıtı, terörist, vatan haini, başka vatana hıyanet etmiş, şu bu bilimum insan öldüren Jack Bauer'e bir dur denmesi gerektiğini idrak etmiş bulunuyorum. böyle gitmesi durumunda, maksimum iki sezon sonra öldürecek düşman kalmayacağından dizinin çekimleri sona ermek zorunda kalacak..
isterim ki dünya halkları birleşsin, jack abimize bir dur desinler.. ha, bu konudaki frontman kim olacak onu merak ediyorum, ben sadece fikir sahibiyim.. aramızda hem sempatik, hem karizmatik, hem de ağzı laf yapan bir dostumuz var: days korkmazcan!
kendisinden bu gidişata "hop birader sen ne ayaksın!" girişimiyle bir çözüm getirmesini bekliyorum.. kefen / defin / mevlüt masrafları bendendir..
days, you have my word:)

1 yorum:

  1. Şimdiden DAYS (canım benim) yanında görev alacağımı mutlulukla bildirmek isterim...

    Bu görevde gerekli tüm mühammat temin edilebilir...

    Korkmayınız...

    Bu arada ben bu gidişattan memnunum , 24 devam etsin , agent Bauer elindeki güzel sigsauer yada Glock ile mermileri sıkmaya devam etsin...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.