05 Haziran 2006

Roger Waters Konseri - Deniz Ulaşımı Tarifeleri!

İstanbul Kültür ve Sanat Vakfı, konuya nekadar önem verdiğini göstererek 20 Haziran 2006 Roger Waters Konseri için motorlar ayarlamış!

Bize düşen, tabi ki bu güzel haberi herkesle paylaşmak..

Konser günü, Kuruçeşme'ye sefer yapacak motorların saatleri şöyle:

Kadıköy (İDO Terminali yanı)
18:15, 18:45, 19:30, 20:00

Üsküdar (Dentur Avrasya Terminali)
18:45, 19:15, 20:00, 20:30

Kabataş (Dentur Avrasya Terminali)
18:30, 19:00, 19:30, 20:00

Beşiktaş (Dentur Avrasya Terminali)
18:45, 19:15, 19:45, 20:15

böylece, İstanbul'lu olmanın keyfi de çıkmış olacak.. yolun bittiği yerde arabayı / taksiyi / otobüsü terkedip deniz yoluyla mekana ulaşmak tadından yenmez bir aktivite olacak..

iş bu bilgi, İKSV tarafından iletilmiş olup, Floydian üyelerimizin duyurabildikleri her noktaya iletmeleri rica olunur..

freko, bir garip floydian..

11 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. zaten izinli olundugundan; gunes azcik devrilmeye basladiginda(devrilmese de olur, gunes yagi sagolsun)baslanir yurunmeye ufaktan, barbaros bulvari'ndan asaaa; ciki'da bira veya jack esliginde.. mumkun olabilirse kulakta walkman- olamazsa fon muzigi olarak zaten hazir "floydian" sarkilar.. vara vara varilir kurucesme arena kapsina - burun ucunda mis gibi bogaz havasi...

    zippidik teknelere izin verilmesin - ama lutfen gelip gecen yunuslarima kimse ses etmesin.. yunuslar da sever :)

    oy oy.. guzel olcak, guzel... :)

    YanıtlaSil
  3. valla hakkaten floydiana sormamak lazım, ben 19u gibi çadırı kurmayı düşünüyorum, meczup olcam kuruçeşmede:)

    YanıtlaSil
  4. ev yakin nassa, ben de gelir ilisirim yanina :)))

    YanıtlaSil
  5. ücreti de şöyleymiş:

    kadıköyden 4 ytl, diğer terminallerden 3 ytl.. gayet mis..

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. boşverip bileti satmak??? kalabalıkta telef olmakk?? tek başına??

    1. boşverip bileti satacak kişi dayaklıktır
    2. kalabalık dediğin floydian kalabalığı, en asil duyguların kalabalığıdır
    3. biz bostan korkuluğumuyuz, ne tek başınası?

    YanıtlaSil
  8. felina'cim, guzide blog'umuzu gene msg tahtasina cevirecegim uzulerek ama caylakim sozlukten yazamadim, dogum gunun kutlu olsun once ;)))

    sonra - ben de okuzumsu bi bilet aldigim icin beni telli bi kafesin icine koycaklar ben de ordan tek basima izliycem konseri :)) fakat o ortamda sagimiz ve de solumuzdaki insanlarla ayni manyakligi paylasacak oldugumuzdan hic yalnizlik hissedecegimizi zannetmiyorum.. 40 yilda bi denk gelmis satilir mi yahu o bilet... doverler adami hakkaten ))
    konser oncesi bi sekil bulusulur zaten, cep tlflari vs vs vesilesiyle de birbirimizi buluruz cikista falan diye umuyorum.. ama bu konuyu bu tur islerin pirlerine birakmayi uygun goruyorum :)) )

    YanıtlaSil
  9. diyeceğim şudur ki, rogeri göresiye bana güvenebilirsiniz, lakin o andan itibaren garanti vermiyorum:)

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. valla son diyeceğim "gelmezsen döverim"dir felinam.. hani biliyosun, ciddi adamım, ona göre:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.