10 Haziran 2006

roger waters konseri için t-shirt!

bilincini şimdi açanlar için tekrar edelim: 20 Haziran 2006 tarihinde Kuruçeşme Arena'da yurdum bugüne kadar gördüğü en büyük adamla karşılaşacak (imho falan diil, aynen böyle). hal böyle iken, yurdumun görebileceği en iyi dizaynırlardan biri olmakla beraber kendi kendini harcayan sevgili kızkardeşim melyche hanımın yıllar önce bana özel olarak yaptığı ve dogs'un son kıtasının çok orijinal bir şekilde yazılı olduğu bir çalışmayı tişört yapmaya karar verdim. sonra melyche "lan buna bir de sırt şekli yapalım" dedi, yaptı, çok da şahane bir slogan buldu:
"istanbul, if you hear roger you're in heaven!"
bunun altına fon olarak bir güzel DSOTM resmi, üzerine de İstanbul bold ve derinlikli olacak şekilde tour dates tribi çaktı, çok şugar oldu.. sonra ben "lan olm madem böyle yaptık, kıyıya köşeye bir de imza atalım" dedim, "lan ben kendi adımı yazmıyorum lan" dedi, "hadi lan ben seni postta zati onore edicem" dedim, "olur lan" dedi.. arada baktım da bir abi kardeşin bukadar lan'lı konuşması iyi değil.. neyse, arka tarafın dibine floydian karakterle bir de www.tahinpekmez.org atıldı, çok şahane oldu..
sonra tişörtçüyü aradım, "önlü arkalı a3 baskı tişört dahil 40 ytl gözüm" dediler, "oha" dedim, "oluru bu" dediler.. ayrıca bir de tüyo verdiler: siyah tişörtün görüntü çok şahane, mamafi beyaza oranla daha kısa ömürlü oluyormuş.. bunun nedeni, siyah üzerinde baskıyı gösterebilmek için daha kalın bir transfer şeysi gerekiyormuş.. (AŞAĞIDA EDİT VAR!)
efem tabi ki, bir iki arkadaşla konuyu paylaştım, "konserde dibiniz düşcek oolum eheh" falan dedim, hadiseyi görünce "aaaabi bize de noolur laaan" dediler, floydian adamdır, kıyamadım, olur dedim.. sonra "böyle tane tane uğraşana kadar, koy tahinpekmeze kim istiyosa toplaşıp yaptıralım be" dedi birisi, işte o yüzden bunları yazıyorum..
aşağıda siyah ve beyaz olarak ayrı ayrı tasarlanan tişörtlerin jpeg hallerini görüyorsunuz.. üzerine bir kez tıklayarak göreceli olarak daha büyük hallerini görebilirsiniz.. dosyanın full hali 270 mb civarında olduğu ve bunu upload edecek yer soranı dövdükleri için hadise sadece cd gibi medyada saklanabiliyor..
aha bu beyaz model..

aha bu da siyah..


üstte gördüğünüz de, bahsi geçen dogs son kıtasının nasıl yazıldığına dair teaser.. siyah tişörtün üzerinde bu hali yer alacak.. orijinali tabi çok hayvan ebatta, buralara koyamıyoruz.. bu halini isteyen alır, wallpaper yapar, müessesenin bir kıyağı olsun:)

son söz:
tişört yaptırmak isteyen kaleye mum diksin! sipariş için son tarih 15 Haziran 2006 perşembe günüdür, daha sonra gelip "abi lan ben geç görmüşüm eheh" diyenlere ekstradan bir de sopa atılacaktır..
"fiyat 40 ytl, eğer rakam binlerce olur da 39a indirebilirsek konser günü iade yapılacaktır:)"
demiştik, ve fakat bakırköyde bulduğumuz bir yer daha insan çıktı, yeni fiyatlar şöyle:
ön a4, arka a3 baskı olacak şekilde, beyaz 19 YTL, siyah 26 YTL, pamuk eller cebe arkadaşlar.. "daha da ucuz 0lur" diyecek olanlara cevabım o işin anca 1000 küsür tane tişörtlerde geçerli olacağıdır.. bu bile 10 ve artı tişört için fiyattır, rakam 10dan az olursa farkını ben giyeceğim:)
ha, tabi tişörtleri konser günü verebilecek olduğumu söylemek abes olur.. ya da merkezi ve güvenilir bir yere bırakırım, oradan alırsınız.. burada niyet ticaret / kâr olmadığı için hizmet de ancak bukadar olabiliyor..
freko, merchandise olayını çözmüş insan:)

8 yorum:

  1. edecek koment moment kalmamis ki ustadim. saygilar ederim.

    `genis genis`inden bi dene siyah isterim ben, dogal olarak.. kisa omur misa omur, zaten muhtemelen cerceveletirim :)))

    maddi konulari bilahare hallesiriz..

    hadi saymaya devam...

    10
    9
    8
    .
    .
    .... oyyy oy.... : )

    YanıtlaSil
  2. frackman kişisi esasen bu t-şhirti sadece kendine yaptırıp konser günü karizma niyetindeydi tahminim. nası olduysa ağzından kaçırdı ya da ben ağzından laf aldım da hadise tahinpekmez kamuoyuna intikal etmiş oldu. abi yapma etme, bak bu kadar emek harcanmış, güzel de tasarım yapılmış, gel şunu arzu edenlerle de paylaş, hayır duası da iyidir... laflarıma dayanamış ki bi de güzellik yapıp boy boy modelleri postlamış.

    ön tarafta ki dogs sözlerinden oluşan tasarım mükemmel. yapanların düşünenlerin üstüne bir de tahinpekmezle paylaşanların ellerine sağlık diyorum. kaçırmak olmaz..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. efem hepinize msn metoduyla banka hesap numero vereceğim merak etmeyiniz, pliz stend bay..

    YanıtlaSil
  5. araştırmacı meörçındayzırcılık gururla sunar:

    bakırköy karasularında bir tişörtçü daha buldum, kendileri gayet insan evladı imiş, tişört adedi 10 ve üzeri olmak kaydıyla, ön a4 arka a3 baskı, beyaz 19 ytl, siyah 26 ytl fiyat verdiler..

    ben bugün yarın kendileriyle bir deneme sürüşü yapacağım.. fiyatı el yaktı diyenlere duyrulur, bu da bişeydir yani, dimi?

    YanıtlaSil
  6. bilahare havlu, bere, tuvalet kağıdı allah ne verdiyse yapıcaz, hele ayak bi alışsın:)

    YanıtlaSil
  7. evekk yaa... mug.. mug.... $aaahane olur.. koyarim bole ek$i sozluk mug'imin yanina... kardes kardes dururlar.. (kullanmaya kiyamam ben onu da, iki tane alirim - biri muzelik biri kullanmalik... : )

    tshirtler hallice bi paraya gelirse siyah - beyaz kombosu yapariz o daha $ahane olur ;) amanin, allah razi ola freko'cum : )

    YanıtlaSil
  8. eveeet dükkanı kapattık, son mailler gitti, siparişi bitirioz.. gün pamuk mausları eftye şeetme günüdür:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.