21 Haziran 2006

Roger Waters Konseri

Birçok insanın hayran olduğu Pink Floyd adında bir grup vardır, hiçbir zaman sevemedim, ısınamadım. Lakin büyüklüğünü kabul ederim, adamlar iyi müzisyendir. Bir saykedelik rak düşkünlüğüdür yürür gider bu herifler yüzünden, uzak duramazsınız, kayıtsız kalamazsınız.

Neyse, elime beleş bir konser bileti geçti, atladım gittim Roger Waters konserine....
Şahane bir Haziran gecesi, Boğaziçi harika, hafif bir meltem var, insanı boğan sıcağı alıp götürüyor. Lafı uzatmayalım, başladı konser. Tabii ben muazzam bir müzik ziyafeti bekliyorum, coşku bekliyorum... Ama ne yalan söyleyeyim, aradığımı bulamadım arkadaş. Mıy mıy mıy geçti saatler. Ha şimdi coşacak, ha şimdi patlayacak derken konser bitmiş. O manzaraya karşı iki dilim beyaz peynir ile bir ufak rakı devirsem daha iyi olurdu.

Niçin coşamadık peki? Çünkü bu Roger Waters çağın gerisinde bir adam. Zaten beyaz saçları, fasulye sırığı yapısı ve tatar yüzüyle aynı rahmetli dedeme benziyor, en baştan insanı ortama yabancılaştırıyor. Yıllardır bas gitar çalan adamsın, orada tıngır mıngır mütevaziliğin ne anlamı var? Konser bu, elbette şovunu yapacaksın, insanlar bunu bekler senden. O gitarlara biraz distörşın filan verin ne bileyim, hiç şov göremedim ben. Lordi grubu bile daha profesyoneldir benim nezdimde. Tarihe geçtim, efsane oldum diye bu kadar aymazlık yapmak doğru değil. İnsanların büyük beklentisi vardı, yazık oldu. Pink Floyd grubu ile daha iyi müzik yapıyorlardı bence. David Gilmour 'dan ayrılması çok kötü olmuş Waters'ın. Zira Gilmour gaydir maydir ama iyi gitaristtir, içindeki coşkuyu müziğe yansıtabilen bir kimsedir. Ben bu konserden sonra anladım ki Pink Floyd demek Gilmour demekmiş. Roger Waters ne doğru düzgün bas çalabiliyor, ne beste yapabiliyor, ne grubuna hakim olabiliyor... Zaten sesi de bet bir ses. Bence gitsin Pretty Woman 2'de oynasın, daha başarılı olur.

Tamamen hayalkırıklığıydı bu konser. Üzgünüm.

8 yorum:

  1. \sarcasm anyone?

    Ben sanmıyorum ki frackman denen kişinin yakın menzilindeyken böyle bir şeyi "cidden" yazıp sağ kalacağını düşünen bir insan evladı olsun. Ben bilemiyorum Gilmor kimdir (Gilmore Girls var bi, ondaki kızın hastasıyım) Waters necidir. Dediler ki "efsanedir" ben de "abi www.bombabomba.com dinliyorum bitsin ona da bakarım" dedim. Sonra yüzüme acır bir ifadeyle baktılar...Emin değilim, ama bence güzel albüm.

    YanıtlaSil
  2. Ben de tam bilmiyorum ama Limp Bizkit sanırım The Wall cover'ı yapmıştı. O gayet başarılıydı bence. Eğer onun bestesini Roger Waters yapmışsa güzel yapmış, ama dinlediğim kadarıyla Pink Floyd'un müziğinde de eksiklikler var. Çok fazla gitar kullanıyorlar bence, bir de davulcularının ritm duygusu zayıf. David Gilmore'un gay olduğunu bilmiyordum, belki de o yüzden Limp Bizkit The Wall'un cover'ını yapmış olabilir. The Wall'un videosu güzeldi ama onu Roger Waters yapmamıştır heralde. Roger güzel resim de çizemiyor.

    YanıtlaSil
  3. hernekadar bazılarınız tanımasanız da, agatho ve mak100 insanları iblisin önde gideni iki güzide kardeşimizdir.. hele ki agato iblisi özellikle bu tip geyikleri beni delirtmek için sıkça yapmıştır, o yüzden postun altındaki nicki görünce hiç şaşırmadım.. lakin şunu gayet iyi biliyorum ki tamamiyle yalandır, düzmecedir, elin kaykaycısını o konsere kim niye alsın.. mak100 kardeşim de daha smsi atacağı numarayı düzgün tayin edemeyen bir ucubedir, adını yazdırdığı son 100 organizasyona gelmeyerek kırılması zor bir rekorun sahibidir falan filan..

    ekşi sözlük ortamında bu ikisi için açıkmış bir başlık bile var: (bkz: the makatodaimon 100)

    bilmem, daha başka bişey söylemeye gerek var mı, ciddiyetsiz ibişler sizi:)

    rabbim öyle bi dinginlik verdi ki bugün, gülüp geçiyorum.. ha, tek diyeceğim şu ki, bu adamlara gay demek için önce allahsız, sonra kitapsız, ve bilahare şerefsiz olmak gereksinimi vardır, diyeceğim bundan ibarettir:)

    YanıtlaSil
  4. sakin olana hakarete girer, ama sen sakin değilsin ki adamım, rahatsızsın:)

    YanıtlaSil
  5. ole veya bole; kimse uzerimdeki buyuyu bozamaz... rabbin, freko'ya bahsettigi o `:deli` dinginlik hali aynen mevcuttur. baska bir sey duymaz, gormez gibiyim...

    "set the controls for the heart of the sun" diye diye infilak edecek simdi bu kafa, ha bire ba$a sariyo..

    YanıtlaSil
  6. bu danışıklı dövüşte tarafımın zerrece ilgisi yoktur bunu da ifade edeyim, lakin ciğerlerini bildiğim için trene bi tarafından bindim:)

    YanıtlaSil
  7. gidemen babacım, rabbim verdi bu iblisleri, beslicez:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.