14 Haziran 2006

Seçme delilikler vol.2 Kadınlar vs Galewolf

Hakkımda "gay komşudur, kuşum aydındır" diye spekülasyonlar çıkmasına bir şekilde alışkınım. Örneğin Mens Health okurken beni gören eski bir tanıdığımın ailesine "Serdar gay olmuş galiba, kapağında kaslı erkeklerin olduğu dergiler okuyordu" demesi ve hemen ardından bu "haberin" ışık hızından daha hızlı bir şekilde (bakınız Douglas Adams) benim ailemin kulağına gitmesi. Daha sonra mevzubahis dergiyi sayfa sayfa okuttum, yaprakların da birbirine yapışık olmadığını onaylattım ama ne çare...

Bir de frackman kişisi kendisine aktardığım bir olay neticesinde sen "üç yıla kalmaz gay'e bağlarsın, esnaf olursun" demesin mi? Bak iyice kıllandım şimdi, ama gelin en iyisi beni en iyi tanıyan insanlara yani hayatıma girip çıkmış kadınlara soralım, onlar ne diyecek(uyarı: isimler elbette değiştirilecektir, bazı olaylar yazmam için henüz terapistimden izin alamadığım için pas geçilecektir. artık gaydir, kunektir yorumlar size kalmıştır):

1 yıl önce, yer Bahçelide bir cafe.

-Serdar, i'd like to date you but you dont belive in our father Jesus. İf you cant understand his words you cant understand me, I am sorry. (türkçesi, Serdar seninle "çıkmak" isterim fakat babamız İsaya inanmıyorsun. Onu anlayamayan beni de anlayamaz, üzgünüm)
-Sorry dear i am not George Costanza. (Seinfeld izleyenler için özel bir comeback)
-What?
-Nothing.
+ = (?)
















4 Yıl önce, güneyde bir sayfiye yeri

-Hayatım sence de bütün ailemle tartışıp alıp final döneminin ortasında beraber tatile çıkmamız iyi bir fikirdi değil mi, bak düşündüm de en iyisi dönünce eğer hala atılmadıysam okulu bitireyim, sonra belki evl...
-Konuşmamız lazım Serdar...Sosyal statülerimiz farklı, en iyisi ayrılalım.
-Neüy?

2006 Mart civarı:

-Busenaz sen Nehirsu'yu tanıyorsun, beraber olduğu birisi var mı?
-Ayyy canııım, yazııık...Onun erkek arkadaşı var bir yıldır, hiç buralara uğramaz o yüzden görmemişsindir (destur, neye yazık kime yazık, ne oluyor lan!?)
-Hmm, kesin böbreğini de verip onun hayatını kurtarmıştır şimdi.
-Anlamadım.
-Boşver.

2 yıl kadar önce, cep telefonuna gelen bir mesaj.

Serdar yarın planımız olduğunu biliyorum ama ben bir partinin gençlik kolları başkanıyım, senin için sorun olacağını düşünüyorum. En iyisi boşver, ben partim için fedakarlık yapmaya alıştım...(bazen diyorum ki keşke bunların hepsini kafadan uyduruyor olsaydım)

Yakın zaman, kütüphane:

-Ya uff şu dersten bir türlü geçemiyorum, Serdar senin notların iyi değil mi?
-Evet, sayılır.
-Çarşamba boşmusun, bizim ev boş da ben deuygunum?
-Evet, ders için değil mi? (yavrum, saf anadolu delikanlısı)
-Hayır.
-



















2006 Şubat, Sevgililer Günü. Eskişehir porsuk kıyısında bir bar.

-Serdar you are smart, dark and handsome. I "really" like to know you better (babam Çanakkalede ingiliz siperi kazmışcasına ingilizce dialog geçiyorum ama hadi bakalım, tırnak içindeki kelime o anda kırpılan gözü belirtmek içindir)

2 saat sonra, porsuk üstündeki bir köprüde:

-Serdar, ı cant feel the chemistry (e az önce dark and handsome'dık?!)
-Love is not a science project dear.

2 ay sonra, msn:

-hi serdar, i am engaged with my ex boyfriend (merhaba serdar, ben nişanlandım hem de eski erkek arkadaşımla)
-who?who? (kiminle? kiminle? ve evet çok kötü espiri), the ex boyfriend you dumped just to be with me? (benimle beraber olmak için ayrıldığın adamla mı?)
-yes.
-you are the most sinister, evil minded scheming women i've ever see and thats telling something. (tamam ingiliz siperleri bitti, artık türkçe devam ediyoruz)


Adını bile hatırlamadığım bir hanım, ama klasikler arasındaki yeri unutulmaz.

-Ya tabi bir yerlere gitmek isterim ama şimdi haziranda havalar çok sıcak en iyisi Eylülde çıkalım, havalar da düzelir (vay vay vay...)





İşte böyle, bilmiyorum daha neler var da zihnimi derinliklerine gömdüm. Frackman ve gay komşu eksperlerinin analizine arz olur. (abi diyorum bende iş yok, artık galeta olur bisküvi olur sen ayarlarsın bir şeyler :))

8 yorum:

  1. hacım, konuyla ilgili tek diyeceğim şudur ki: "vermeyince Mabût neylesin mahmut"..

    yani sen porsuk kıyısında dark hendsam ol, sonra abla nası bi elektrik alıyosa porsuk kıyısına gelmek için damperlediği adama dönsün..

    hayır korkuyorum, bulaşıcıdır falan, bunca yıl şerefimizle.. hmmm connection terminated!:)

    YanıtlaSil
  2. Abi o elektirik olayı ana kofradanmış, o yanınca ne dark ne handsome kar etmiyormuş sordum ben. Zaten burda "galewolf laneti diye birşey var. Kimin başına ne zaman ters bir olay gelse "abi hepsi serdarın laneti işte" diyorlar. mağdurum.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Frackman kişisine dedim ki "al beni yanına, asistan olurum, esquire olurum" diye kabul etmedi "kartallar yalnız kargalar sürüyle uçar" diye, olayın kadınlarla ilgili kısmını çözmeye çalışırken bir baktım kaçmış bu, mankenlerin elinden kremalı çilek yiyor, şampanya içiyor. Zalimin kırbacı hep mi mazlumun sırtında şaklar?!

    Evde o kartlardan desteyle vardı, zamanında stoklamıştım fakat sonradan sokakta el ele dolaşan Türk kızları yüzünden işlevini yitirdi (hakikaten o nasıl bir müeesesdir? yolda arkadaşını kaparlar diye mi tutuyor elini? garip).

    Felina hanım, Serdarın laneti konusunda o kadar erken konuşmayın efendim şöyle bir ucundan değerse varsa yuvanız yıkılır, yoksa da bir daha kurana değin kendinizi Müjde Ar'ın ölümsüz filmi vahşi sevgilideki gibi kürkten büstiyer, mini etek ve rimelli bir şekilde dağda bayırda koştururken bulursunuz. Zaten bu kavram daha ziyade "mantık dışı nedenlerle kötü sonla bitme" anlamında kullanılıyor. Örneğin birisi oturup saatlerce başına geleni anlatmak yerine "abi işte serdar geldi başıma" diyor biz hemen anlıyoruz durumu.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. galewolf kardesim,

    bu kadinlarin cumlesinin bir anda kacmasinin nedenini buldugumu saniyorum. inandiginin aksine osurugun kokuyor. senin burnunda bir sorun var. kokmuyor diye bu gacilarin yaninda sali saliveriyorsun da ondan bi anda tiksinip kaciyorlar senden.

    tasa ciplak ayak basma. faydasini goreceksin yavrum.

    satine the guzin ablan

    YanıtlaSil
  7. ahahahaha bir sonraki tahinpekmez profili belli etti kendini, hay satinem sen çok yaşa emi koptum:)

    YanıtlaSil
  8. Değerli Satine ablacığım,

    Yıllar önce artık hangi alçak bilmiyorum "sesli bırak kokusu çıkmaz" diye bir hurafe sokmuş beynime ben de her seferinde "oah yarasın" diye şey ediyordum meğerse öyle değilmiş doğrusu.

    Kıymetli ablacığım bu bilgiler ışığında türk gençliği (ve genç yaşlılığı like me) "Rüzgara Karşı Saldım Kaçırdım Pamuk gibi Yari" isimli bir kitap beklemektedir. Uykularımız kaçmakta, yeni bilgeliklerin için refresh tuşuna kağıt sıkıştırmış bir halde nöbetteyim, ablam benim don frekodan hayır gelmedi, sende ışık var gördüm ben onu.

    hörmetler

    galewolf, ailenizin "emo kid"i

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.