01 Haziran 2006

tahinpekmez profilleri 3 - GirlFromIpanema (episode hit machine!)


avatara bakıp da aldananlar için peşin not: az sonra hakkında atıp tutacağım kadın jpeg cinsinden resmedilemez, tiff gerekir, o da bizim siteye sığmaz, o radde demek istiyorum..

bugünkü konuğumuz, kimi çevrelerde gif, bazılarında girlfromipanamacunu, ve fakat her halükarda bir frenk sinetra edasıyla okumaktan pek hazzettiğim görlfromiipaniima hanımdır..

kendisiyle bir mp3 üzerinden tırmanan muhabbetimiz kankalık sınırlarına tos atmış, orada öylece durmaktadır, allah bozmasın..

bir madonna aşığı, mor iğneli militan feminist, beginner floydian -ama istidatlı, çok şey öreticem-, güzel kafa avcısı ve bunları tahinpekmeze kazandırıcı (ırgalanınız Galewolf), iş bu sitenin beni saymadıın vakit iki numerolu üyesi..

daha şurda 20, bilemedin 21 senelik ömrüne -cebime girmesi için ufaltıyorum-, bozkır, amariga, nupera, mos, zara, her türlü bale, arya ve operayı sığdırmış bir bilgelik abidesi, bir kültür kumkuması..

rabbim başımızdan eksik etmesin diyor sözü galewolf'a bırakıyorum, evet ankara, söz sende:)

3 yorum:

  1. Ankara bildiriyor efendim;

    Kelimeler gif hanımı anlatmaya yetebilir mi öncelikle bunu tartışalım. Tanışmamız tamamen kaderin bir cilvesi, böyle karma mı desem (kötü ya da iyi, henüz karar veremedim) kader mi desem? Ojeli tırnakları ve tasarımcı elbiseleri ile bürosit koltuğunu "hahahayt" diye dönerken V For Vendetta hakkında felsefi açılımlarda bulunabilen (arada da "ya bu adamın çok hip müzik zevki var kıskandım" diyerek popüler kültür tadından ödün vermeyen), bir gün iş yerindeki sekreterleri üzerlerine benzin döküp yakmaya niyetliyken diğer gün "ay şurda çok eğlendik, burda şöyle coştuk" diyerek biz bozkır insanlarını kıskandıran kişi de aynıdır.

    "bu ay söz verdim kendime yeni elbise ayakkabı vs almıyorum" diyerek "girl meter" patlatmış olsa da morrisey ile beni tanıştırıp iki hafta boyunca bouynu eğik yürütmüş olsa da muhteşem bir insandır kendisi.

    İncelemelerimiz sonucunda tek beden içinde ondan farklı kadın barındırdığı, gününe göre "eller havaya gif" gününe göre "cure girl without the gothic act gif" olabilmektedir.
    En büyük hayali Seren Serengil ve Emrahın ölümsüz filmi "Vahşi Sokaklar" gibi bir mobilet çetesine katılıp zengin mahalle çocuklarının etrafında "tot tor tor" diye dönüp "nıhahaha" diye gülmek olduğunu söylemiş, hatta bu amacına da kısa bir süre için ulaşmıştır.

    Amma velakin kendisi tanıdığım kadarıyla rafine zevklerin, stilletto topukların ve bu yazıdan sonra Ankaraya koşup beni Atakulede sallandıracak bir "ateşin" insandır. Akreptir ayrıca, gerçi benim gibi bir Kasım akrebi değildir ama yine de idare eder.

    YanıtlaSil
  2. Sizin için "Kate Moss ile yan yana gelmezse gözü açık gider" hastalığı var dediler hepimiz muzdaribiz.

    YanıtlaSil
  3. kate moss'u yiyim 30 kilo hatundur, ipanemaanımcım karada 5, denizde 7, havada 10, sıfır sürtünme ortamlarda 50 çeker diyor huzurdan ayrılıyorum:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.