19 Haziran 2006

things that make you go, hmmmmm

böyle bi şarkı vardı fi tarihi nerdeyse, c&c music factory söyleridi, eski toprakların pioneer teyp aciko ekolayzer ikilisiyle az buz öttürmüşlüğü yoktur ben dahil olmak üzere (di mi lan eliksir eheh)..
ama malesef ki konumuz bu şarkının getirdiği götürdüğü değil, bi saattir başlık kasıyorum, ne desem ne desem bulamadım.. ama ilk günden beri yapmamak için üzerine kafa patlattığım şeyi yaptım, ve iki güzide üyemizi yönetim kurulu kararıyla üyelikten azlettim.. sebep tabi ki aidatlarını geciktirmeleri değil, çünkü öyle bişey yok, olmayacak, tek katlanmak zorunda olduğunuz şey gariban google reklamları.. lafı dolaştırıyorum farkettim, ama kolay birşey değil bu..
felina ve satine, her ikisi de ayrı ayrı çok sevdiğim insanlar olup bu gruba ilk üye olan insanlardandırlar.. postlarıyla, kommentleriyle kimi zaman neşe, kimi zaman düşünce kattılar ortama, güldürürken düşündürdüler ve viceversa falan..
ve fakat her ne olduysa oldu, bir husumet çıktı, ve bu ilk başından beri tek kuralımız olan herkes bi şekilde bi yerden connected olayına ters düştü.. ne oldu ne bitti detayına girecek değilim, ama şunun bilinmesini isterim:
bu gariban, günde üç beş kişinin girip çıktığı ve tamamiyle bir keyif ortamı olan tahinpekmez'de, kişiler gülmek ve güldürmek amaçlı birbirine her daim girişebilir, bunun örnekleri zaten hergün her dakika görülmektedir, ve hatta burada bukadar çok insanın olma sebebi de budur bi yerde..
amma, bir kişinin bir diğer kişiye doğrudan ya da dolaylı imalarla saldırması durumunda sadece bir kere sözlü olarak uyarılacak, bir takım yaptırımlar uygulanacak, uygulama sonuçsuz kalırsa üyelik kaydı silinecektir.. buranın çılgın moderatif fasiliteleri yoktur, çaylak maylak da edemiyoruz, direk siliyoruz.. ikinci bir nesil hadisemiz de olamayacağı için, kişilerin tövbe istiğfar edip belli bir süre oruç tuttuktan sonra tekrar aramızda bulunabilmeleri olasıdır, olmayacak şey değildir, orasını bilemiyorum, henüz test ettiğimiz birşey değil..
sözün özü, kötü niyetle laf sokmak yasaktır canlar, kardeş kardeş oynayın:)

1 yorum:

  1. valla dediğimiz gibi, gelmek isteyen gelir, kimse brukerlik etmedi neticede, kapımız açıktır:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.