27 Haziran 2006

a tribute to office people..

tüm ofis çalışanları, birleşin!

şu şahane yaz aylarında koko cambo yapmak yerine ekmek parası peşinde koşanlara selam olsun.. sırf sizler biraz daha uyuz olasınız, çalıştığınız yeri ateşe veresiniz diye bu postu yaptım.. hayat bayram olsa diyenlerdenim..

şimdi şurada olmak vardı:

ya da burada, bu ablalardan neyimiz eksik???

resimlerin üzerine tıklanması durumunda, hayal alemine dalmak işten bile değildir, click at your own risk..

ooooof ulan beeee offfff diyorum gereksiz bir salı günü öğleden sonrasında..

4 yorum:

  1. son gunleri burnumdan getiren bi takim lavuk ofis kisilikleri yuzunden zaten yeterinde kufrettim valla freko... etme eyleme canim.. yapma canim kardesim :) neyse ki hala konserin delilik etkisi uzerimde de; olasi hasarin en aziyla sag salim siyirdik, gorduk su izin arife gununu...

    ben o resimlerde ic gecirebilecegimiz bi tatile gitmiyorum.. ev/aile/karasal ziyaret olacak.. muhtemelen kendimi bira, jack, anason kokusu ve kordona vurucam aksamlari,klasik.. bu sene de bole olsun bakalim gecen diger seneler gibi.. allah kerim diyorum..

    bu vesileyle, 5 - 6 gun ortalikta gorun(e)mezsem -zira pc/laptop vesair ekimanlardan ne yazik ki uzak olacagim- bi de siz kufretmeyin :) alti ustu memleketteyim. zkindirik bi netcafe bulursam, o sicakta borte terleye bi selam sabah ucururum hepinize..

    ben de arada bu isi cikarmis olayim; ozel/tuzel/kisisel post yollama riskine girip de `yidik biz onu` davasiyla ugrasmayalim ;)
    evet. budur.

    YanıtlaSil
  2. abla sana bişi olmasın, tahinpekmez sana minnettardır, emret tepeye yazayım "ablamız yıllık izninin bir bölümünü kullanacağından yazılarına ara vermiştir" deyu deyu:)

    YanıtlaSil
  3. evet lan ibişsiniz siz.. ne ki bunlarmış, hindistan cevizinden gayrısına muhtaç olasınız:)

    YanıtlaSil
  4. asıl insan olan, insan gibi yaşayan onlar, biziz deyyuz olan, hergün hergün tak kravatı gel otur..

    lan sabah gelirken burnuma tuz koktu, yosun koktu, şerefsizim güneş yağı bile koktu, nooluyoruz dedim, o raddeyim..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.