13 Haziran 2006

xtreme desktops

hep kuşla böcekle pink floyd'la vaktimizi geçirmiyoruz haliyle..
http://xtremedesktops.com/main.html adresinde göreceğiniz hayvan ötesi site, desktopunuzu muhteşem hale getirebilecek themeler sunuyor.. misal an itibariyle bilgisayarım her saat başında bizzat jack bauer şivesiyle "the following takes place beetween one a.m. and two a.m." diyor, bildiğin havaya giriyorum.. alien vs predator'den alexander'a, matrix'ten disney filmlerine her zevke, meşrebe uygun desktop uygulamaları mevcut, ben edindim siz de edinin a dostlar diyor saygılarımı sunuyorum gecenin şu vakti itibariyle..
tahinpekmez.org, çuvaldızı kendinde deneyip de başkalarına tavsiye edenlerin sitesi..

4 yorum:

  1. yeri gelmişken açıklayayım: bu custi insanı olur da "kardeş gel sana desktop yapalım, böyle sidebar falan kuralım" derse sakın kanmayın.. adam 500 kb exe kurdurdu o gün bugün makina iflah olmadı da format atmak zorunda kaldım.. format dediğin bilmeyen adam işidir, yoksa windows herzaman düzelir pırıl pırıl çalışır amma bu ibiş ne kurdurduysa işte, aldık elimize makinayı..

    ben istedim ki bi hoşluk olsun, saat başı makina aklını başından alsın, ama adam illa feed diyor ottan boktan desktoplar diyor, bulgar işte.. ilk virüsü de bunlar yazdıydı, bilmem hatırlatmama gerek varmı a dostlar?!

    YanıtlaSil
  2. güzel kardeşim, sistem yoran bişi diil, flaş uygulama, bi kere açıldımıydı daha da elleşmiyo sisteme rama, pırıl pırıl, ne kasıyo ne bişi..

    hala da tavsiye ediyorum.. bu arada seti@home hadisesi için vaktiyle makine vakfetmiş adamım, tırt çıktı, bişi bulamadılar be, hey gidi..

    YanıtlaSil
  3. yok be frekom. cidden yavaslatiyor.

    YanıtlaSil
  4. spyware vardir lan bunlarin icinde..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.