29 Eylül 2006

bir adam vaaaaar, canı sıkılıyor halihazırdaaaa

oldu mu başlık? olmadı belki, ama olsa da olmasa da ekolü gereğince açmış bulunduk, dükkan bizim (hepimizin) aklımıza başka bişi gelir, biri dürter "abi öyle değil böyle olsun" der düzeltiriz, ne gam.. ve fakat can sıkılıyor birader.. kimi yezidlerin "al eline oyna", ne bileyim "üzme tatlı canını.." şeklinde komentleri döşenesi tutmuştur daha ilk satırdan, ve fakat işim gücüm de başımdan aşkın, saç kaşınmamaktan kepek bağladı, kaşısan bi dert kaşımasan ayrı anasını satayım..

bağlamışım telegraph road'un en bitmez versiyonlarına peşpeşe, bambaşka kafalara gelmişim mesai saati.. orucu da yedik biliyomusun, halbuse tutmak en iyisi, çünkü ramazan müslümanı mezhebinden olduğumuz için hertürlü sulu ve benzeri aktiviteyi bir aylığına kaldırıyoruz ya, tek şans gene oruca bağlı oluyor.. nasıl mı? gün boyu kahvesiz, sigarasız, çaysız, artı bol işli ve stresli geçsin, o ilk zeytini / hurmayı müteakip yak sigarayı bi asıl ilk fırtı, ikinci fırtı hissedersen insan değilsin zaten.. şahane kafası var hocam, ve günah / haram kapsamında da değil, sadece mekruh olarak ilan edilmiş, işimize de gelmekte..

ikinci araba müessesesini anlatasım geldi.. bilenler bilir, bir şaheser beyaz şahin sahibiyiz yadigar cinsinden, dedim şöyle haftasonunda tatilde kullanmalık ikinci bir vasıta yapalım.. lakin az yesin, roadster yani üstü açık ve iki kişilik olsun istedim, fiyatlara bir baktım ohoooo ben bi bu ömür çalışıcam, ölücem tekrar doğup bi ömür daha çalışıcam da o para hiç yemeden içmeden bile birikmez arkadaş! 400.000 oyro diyorlar almanı için, 750.000 leeuro italyanı için, amerikanları hiç sorma, telaffuz dahi edemiyorum..

tam "biz kimizki anasını satayım" diyerek boynumu kırmış araba pazarından fakirhaneye dönüyordum ki, birden bire dolmabahçe küçükçiftlik tarafında bir mezatta hayallerimi süsleyen pazar arabasıyla gözgöze geldim.. 150 ytl peşin, 500 500 500 üç senet imzaladım, alım satım gibi dertlerim de olmadı, hemen bindim keyfini sürmeye başladım.. hibrid motor, yani elektrikle işliyo, safkan cabrio, üstü hiç kapanmıyo, ve haliyle -anca- iki kişilik.. hatta manitanın böyle one handed civarı olması lazım ki huzur içinde gezinelim, irisi sığmaz, o radde spor bişi.. lakin, hibrid motorunun hakikaten baya bi hibrid olması nedeniyle, gezinti mesafesi baya sınırlı, şimdiden "aa freko spor araba yapmış" diyecek manitaları uyarayım dördüncü hakem misali.. meraklısına bir de resmini koyayım, rengi biraz 80 - 82 modası, ama okadar kusur kadı kızında da bulunur:

hep dedim, gene diyorum, bu geyik işinde güzel para var, ama biz bi türlü nakde çeviremiyoruz, vesselam..

18 yorum:

  1. dedem hayırlı ugurlu olsun, yalnız tamponu eğri onun galiba :) yandaki adamın bakışlarınada dikkat çekmek istiyorum. son olarak sormak istediğim soru saatte 10 km/h yapabiliyormu?

    YanıtlaSil
  2. çarpışan araba deyip geçmeyin.birçok türk filminde esas oğlanla kızın mutluluk sahnelerinde yer alır..kızla ilk buluşmada lunaparka gidilir, neşeyle binilir, kahkahalar atılarak çarpışılır vs..akşam da eve dönerken hüzünlü bir veda vs..bu bakımdan çok romantik çağrışımları vardır çarpışan otoların. şimdi düşünsene, evin bir kenarına bulup buluşturup alsan bu aletten koysan süs diye..eve gelen manitaya karşı o biçim havan olmaz mı? hatun kişi onu görünce "aaay çok şekeeer" diye yelkenleri suya indirmez, sen de aynen yanaşım "ehem bu evde başka şekerler de var güzelim" diye pozisyondan istifade etmez misin..edersin..hadi bakim, tüyoyu aldınız, ben iftara gidiyorum:)
    bkz.oruç tuttuğunu duyurma merakı:)

    YanıtlaSil
  3. kelaj kardeşim yani komentin saati dakkası olmasa oruç gitti diycem amma, ucu ucuna yetişmiş, tebrik ediyorum:)

    YanıtlaSil
  4. yalanım varsa çarpışmış oto oliim,commentin yolla butonuna bastım, gitmesini beklerken ezan okundu:) neyse ki sofraya iki metre mesafede olduğumdan sorun etmedim.böyle de fedakâr bir üyeyim netekim

    YanıtlaSil
  5. Allah kazasız belasız kullandırsın Frekom..Çok sevindim,öbür araban eskidiydi iyice..Rengi falan da pek güzelmiş...Maşallah...Da bişi sorcam ya arabanın arkasından kırmızı bi boru yükseliyo,o nedir? Evin önünde çoluk çocuk kurcalamasın park ettiğinde..? İyi bi yere park et bari sonradan canın sıkılmasın....

    YanıtlaSil
  6. ahahaha koptum süper bu arada sen onn içine sığdıysan ben seni gözümde çok büyütmüşümdür ama yani yanında çiv çiv gibi kalınca normaldir pel bi yakışmış frekom renk değiştir arabanın hali ne ölee biraz modifiye ye ihtiyacı var birde kaç yapıyor nos var mı beni gezdiririmisin bende istiyorum son olarak da yanacaksınız diyorum başka da bişi işlemez :)

    YanıtlaSil
  7. ay seni cok seviyorum cocuk be...
    yüzümü güldürdün...

    YanıtlaSil
  8. dedim abi ben sana, kızlar çarpışan araba hadisesinden hoşların diye..bak gördün mü:) hemen hurdacıları falan gezip alıyoruz bi tane evin köşesine koyuyoruz..yalnız bu arada resmi inceledim de birşey dikkatimi çekti..şimdi senin canın sıkılmış, kendini lunaparka atmışsın, yanda kel kafa orta yaşlı bir abi de kendini arabaya atmış, yanındaki de erkek muhtemelen..arkada yine tek başına sap bir vatandaş..sanki o akşam şen karadeniz kıraathanesi "ulan değişik birşeyler yapalım" demiş de lunaparka gitmiş gibi bir durum var..:) hoş olmuş haggaten

    YanıtlaSil
  9. hacoli, şimdi dost acı söyler, bu makina belden aşağı kompile boyalı. işalla bilerek almışındır makineyi. zira bizim amcaoğlu bunu bikaç sene evvel caddebostan sahilde S virajına doğru yanlarken görmüş, lakin çıkışını görememişler. sende tikatli ol kullanırken. bunlarda viraj demir çıbığı yok, arkayı rahat bırakıyorlar. ayrıca kuronik sorunlarından biriside varyatördür. bozulduğunda eksantriklerde ses yapar, ama ilk çalışmada tabi, sonra gider.
    son olarak, iyi seçim yapmışsın tebrikler. petrolün varil fiyatının 80 dolareslerde gezdiği şu günlerde eleyntrik en mantıklısı, onun varil fiyatı 20 dolarlarda diye duymuştum.
    uzun sığcak mı buna ? :)

    YanıtlaSil
  10. oyyy diyorum başka bişi demiyorum cümleten:)

    YanıtlaSil
  11. Belli bir konuda da ben temas edeyim , bir kere bu aletin vitesi nerededir ?? Triptonikte ols bir küçük çubuk olsa gerek...

    Büyük adam Freko ya yakışan çok güzel bir cihaz olmuş helal olsun diyorum...

    Ağbi geçerken beni de alsan...

    YanıtlaSil
  12. bu aletin çubuk şeklindeki vitesini kullanıcı kendisi getiriyormuş..aldın mesajı sen:)

    YanıtlaSil
  13. ahaha, canlar geyige fena sarmisiz :)

    freko, istifami attim maildan, bundan sonra kendin kullanirsin :)

    YanıtlaSil
  14. handed civarı mı? e hani 1.80 di ya:))

    YanıtlaSil
  15. ehem aracın ebadından ötürü öyle dedik, lakin bursada bunların çakma limuzinini yapıyolarmış, her an bi güzellik yapabilirim kendime..

    bu arada custi ibişi, istifan kabul edilmedi, seni mişlen adamı niyetine kaputa oturtcam:)))))))

    YanıtlaSil
  16. bin atlı çocuklar gibi şendik bin atlı o gün dev gibi bir orduyu yendik dizelerini hatırlattı bu foto bana sabah sabah

    hep gülesin freko, içindeki çocuğu büyütmeyesin.

    YanıtlaSil
  17. frackman bir insan bir arabada bu kadar seksi durabilir ... o kadar !:)arabanin degerini neler artirir sorusuna cevapsiniz daha ne diyim:)

    YanıtlaSil
  18. yani bu hibrit aletle böylesi rep alıyosam, ben hakkaten bmw z4 falan sahibi olmiyim, kafi bukadarı:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.