19 Eylül 2006

Tahinpekmez profilleri 5 -Melyche (never ending story)


gecikmiş bir profille tekrar karşınızdayız sayın tahinpekmezciler.. bu seferki profilimizin konusu pek sayın kardeş insanı melyche..
bundan tam 31 yıl önce evimizin kapısına çingeneler tarafından bırakılmış bir insan evladıdır melyche kişisi.. bunu kendisine hiç hissettirmedik, en iyi okullarda okuttuk, kulüp kulüp gezdirdik, ne bodrumdan ne uludağdan ayrı komadık, telli duvaklı everdik gitti nihayetinde.. ha tam bir gidiş olmadı tabi bu, kocca bir oda hala hanımefendi uzun bir yaz tatilindeymişcesine geleceği günü bekler bir edayla evde yer işgal ediyor.. sülalede ondan başka allah kulunun anlamayacağı italyanca organik kimya kitapları, white lion kasetleri falan, bildiğin böyle kız odası; çoğu kıyafeti bile hafif modası geçmelerine rağmen her an hizmete hazır..
bu satırların yazarı bok atma üstadı insan, cingene ödünç verilen yılların hasretini bu izdivaç sonrası gidereceğini zannetmiş idi, hesapta o odayı böyle bilgisayar / tv / atraksiyon odası edecekti, halihazırda babayı almaya devam etmekte, bekar ve hiç çocuk babasıdır..
bu satırlar vasıtasıyla melyche hanımın doomgününü (onun için doğum olabilir, bana doom'dur) kutlar, gözlerinden öper, saygılarımı fışkırtırım..
ne mutlu abiyim diyene!
freko, "abi" kişi..

11 yorum:

  1. Helee! bugün doğum günü ha. iyi ki doğmuş melyche hanım. lakin anlamadığım bir nokta var bu nasıl 31 yaşına basmaktır be abi. Sen nasıl 35 yaşındasın onu bile anlamadım daha. Sizin sülalede kimse yaşlanmıyo mu onlar nasıl genler öyle? Sizin boşnak'lık yalan gibi geliyor bana abi, atalar biraz daha kuzeyden transilvanya illerinden göçüp gelmiş olabilir bi araştırın bunu.

    YanıtlaSil
  2. biz 100 vurup tek sayan ırktanız evet, öyle hesaplamak iktiza eder:)

    YanıtlaSil
  3. İki numaralı evlat...Varlığınla bana kız çocuk keyfini yaşattığın için sana binlerce teşekkürler..İyiki varsın,iyiki doğmuşsun be Melyche..!

    NE MUTLU TEYZEYİM DİYENE.....!

    YanıtlaSil
  4. ne mutlu kardeş, yeğen, çocuk, eş, kuzen, arkadaş, hede vs vs vs olduğuma :)

    YanıtlaSil
  5. bu arada postta bahsi geçen "kocca" oda 7,5 metrekaredir. agatho şahittir.

    YanıtlaSil
  6. draft yingee
    çürük, sağır ve üstelik elim bi iddia sonucu ailenizin topluca istismarına maruz kalsam da "ben" bile doğumgününü kutluyor, nice yıllara diyenzi...

    YanıtlaSil
  7. mutlu yıllar olsun melikecim. ama 31 kısmına çok şaşırmış bulunmaktayım zira ben en fazla 26 sanıyordum -ciddi bu-.

    YanıtlaSil
  8. Şimdi bu posttan yola çıkarak benim doğum günüm içinde böyle şatafatlı bir post gelecek midir ??

    Büyük beklenti hayal kırıklığı mı yaşatır ??

    Kıskanç Nalet bir herifim...

    YanıtlaSil
  9. allah büyüktür gün doğmadan neler doğar:)

    YanıtlaSil
  10. ben bu şatafat için nelere katlandım senelerce... hiç onu soran yok... teeey teeey

    YanıtlaSil
  11. gec oldu biraz, ozurlerimin kabulunu diler, dogum gununu kutlarim melike. nice mutlu senelere.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.