06 Ekim 2006

bir dönem bitiyor mu?

sevgili tahin pekmezci'ler. bu acı haberi sizlere vermeyi istemezdim ama ne yazıkki gerçekleri gizlemenin sadece kitleleri uyutmaktan başka bir işe yaramadığını hepimiz biliyoruz. çok önemli bir gelişme olmasa zaten sizlerin başını ağrıtmazdım ama mecbur kaldım. bir döneme damgasını vurmuş, iri cüssesiyle gönüllere taht kurmuş freko abimiz hakkında bilmenizi istediğim bir haberi, gözlerimden klavyeme akan yaşların kısa devre yaratıp vücuduma ceyran salması pahasına sizinle paylaşıyorum. metin olun:(

FLAŞ!!! FLAŞ!!! FLAŞ!!!
(abi burada daaan! diye bi efekt var gibi düşün)
işte şok görüntüler. ismini açıklayamayacağımız acar muhabirimiz sizler için çekti.

35 yorum:

  1. ismini açıklayamayacağımız muhabir demişiz ama haberin içinde ismini varmişiz.. denyoluk başa bela yeminle.

    ilk commentin ben olayım istedim:)

    YanıtlaSil
  2. ortun ustunu usumesin, yazik :)

    YanıtlaSil
  3. hay arkadaş yaa.. siz federaller hep böylesiniz zaten, aylardır hazırladığım operasyonun içine ettiniz!

    herşeyi siz biliyosunuz.. frekoyu maymun edicem derken nazi altınları ile ilgili alacak olduğum çok şahane tüyoyu an itibariyle zebil ettiniz.. ben de diyodum 40 milyar dolar, tek başına ye ye bitmez, tahinpekmez kontribütörleriyle üleşirim, güzel güzel yeriz diye..

    işte sevgili tahinpekmez insanları.. bu kabaşimşek denen gafil ve ekibi yüzünden, şimdi altın yerine babayı alacaksınız, üzgünüm..

    kocca freko, 008, devlet altına aston martin tadında şahin vermiş, otobüse biniyo.. bi durup düşünmek lazımken, adamlar resim çekip post basıyolar.. bravo federaller bravo, hem kendinizin hem bütün kontribütörlerin geleceğini deklanşörle yaktınız..

    freko, üçe beşe bakmayan adam:)

    YanıtlaSil
  4. ben bu 40milyar dolar mevzusunu araştırdım ve bunun yalan olduğunu öğrendim. yoksa allahıma bin şükür sağlam federaliz yaş tahtaya ayak basmayız. işte 40 milyar dolar balonu: http://www2.vatanim.com.tr/root.vatan?exec=yazardetay&sid=&Newsid=88344&Categoryid=4&wid=1

    yani bir günde iki bomba haber verdirdin abi bana zorla.

    YanıtlaSil
  5. ilk fotoda yanda oturan sakız mı tutuyo? yoksa başka bir çapanoğlu mu var? olay gittikçe karmaşık bir hal alıyor sanki.

    YanıtlaSil
  6. güzelim o balonlar saf federalleri uzak tutmak için bizatihi teşkilat tarafından.. tööbe töbe illa konuşturucanız adamı mübarek gün:)

    YanıtlaSil
  7. justy yorum yapmasın kendisi ile ilgili ne tanıklarım var...

    YanıtlaSil
  8. Frekom görüyorsun nankör pekmez insanları freko sizin için konserler eylenceler geziler vs. ayarlasın sizin için sabbaahhlara kadar uykusuz kalsın sırf sizi bir nebze mutlu edebilmek stresinizden kurtulmanızı sağlamk için elinden geleni yapsın sizin teşekkürünüz buu
    tüüüü yazıklar olsun size dieceğim uykusuzluğuna yenik düşmüş dağğ kibim frekomonn anlık gafletinden yararlanın ve böleee pozların tayinbekmezine koyun ne oldu siz utanın derim beee..

    Not: Merakımdan soruyorum horlama felan yoktu dimi :)))

    YanıtlaSil
  9. ben yanıtlayayım maksimum salyası akmıştır :p

    YanıtlaSil
  10. hahah salya akıtanından bizde de var normal o zaman :)

    YanıtlaSil
  11. Şu anki yayınlanan bu haber ile ilgili olarak ESAGBI Timi adına yapılan resmi açıklamayı buraya taşımak isteriz.

    Grubumuzun kurucusu ve yönetim kurulu başkanı Freakman Kod Adlı ajanımız , yine timimize bağlı bir başka ajanın yarım kalan bir işini tamamlamak üzere 3 günlük bir operasyon sonucu ilgili otobüsteki transferinde kimliği açığa çıkarılarak görüntülenmiştir. Timimiz tarafından derhal düzmece bir magazin süsüyle ilgili görüntüler bertaraf edilmeye çalışılsada , timimiz bünyesinde ki tüm ajanlarımız teakkuz haline geçmişlerdir.

    Konuyla ilgili olarak ajanımızı görüntülemeye çalışan karşıt grupları şaşırtmak üzere herhangi bir iş adamının kostümünü giyerek , şaşırtmaca yapan ajanımız gözleri kapalı bir biçimde yaka telsizinden merkez ofisimize durum raporu geçmektedir.

    Konuyla ilgili olarak İlgili kurucu başkan ve değerli ajanımızın , güçten düştüğü , etkisini kaybettiği gibi haberlerin asılsız olduğunu belirtir , o görüntülerde bile görevini tam yapmanın ve diğer ajanımızın hayatını kurtardığını bildirmek isteriz.

    ESAGBI TIMI

    YanıtlaSil
  12. adam iftara yetişmek adına otobüsü bulunduğu yerden havalandırmak suretiyle trafiğin içerisinden çıkarmaya çalışıyor force kullanarak. bu derece bir force'u kullanmak için de böylesine bir konsantrasyon gerekiyor. aklınız fikriniz ibişliğe çalışsın. havalanma sonrasında otobüsü saran keskin "kuru fasulye esanslı" kokunun sahurda yenen pastırmalı kuru fasulye ile alakası olmadığını şahsen teyid edebilirim.

    YanıtlaSil
  13. sayın teglöv dışarıdaki karanlığa işaret ederek iftar tezinizi bir daha düşünmenizi ve bir insanı korumaya çalışırken daha iyi nedenler öne sürmenizi rica ederim.
    ha sahur dersen o olur bak.

    YanıtlaSil
  14. efenim yorum yapmak için bilgi sahibi olmak lazım geldiği gerçeği, bu vesileyle tekrar gözümüze sokulmuş oluyor..

    şimdi niye bunu dedim?
    efenim dün akşam benim otobüsteki halimin fotosunu çekseydiniz aynı şekli şemali görecektiniz..(benim de kontribütör olma ihtimalim var netekim) .niye..bundan bir süre önce hatırlarsınız sitenin tasarımına bir nebze katkımız olabileceğimi söylemiş idim..freko da bana beş altı sayfalık bir yazı gönderdiydi.print edip çantamda gezdiriyorum, açıp açıp okuyorum..dün akşam yine otobüste çıkardım, okudum, başka bir kağıt çıkardım , tasarım karaladım, millet mal mal baktı, sonra kazanacağımız paraların hayalinin ağırlığından üzerime bir ağırlık çöktü,yığılmışım..

    diyeceğim odur ki birincisi gelecekteki müthiş aktivite için şimdiden enerji depolamanın gerekliliği vardır..ondan sonra biz paralarla alemden aleme sekerken "kabacığım, gel sen de takıl, pakizeler seni bekliyor" dediğimizde kaba etini yerinden kaldıramayıp "nnhaaahg , abi bittim ben justiyle birlikte darülacezeye gidiyoruz" denilmesin..

    ayrıca otobüsteki o hali de küçümsemeyiniz. camilerde de vardır öyle amcalar, uyur gibi görünür ama uyumazlar, kalp gözleri dört açılmıştır "huşu halinde" olurlar..frekom da otobüste kalp gözünü açmış, vatandaşın nabzını tutmuştur..budur durum:)

    ayrıca enerji lazım olan yerde kullanılır..motor teklemesin yeter ki, gerisi boşuna depreşimdir..öperim:)

    YanıtlaSil
  15. ne koruycam canım, kendisi "koru"skant vatandaşı zaten. orda geç patlıyor top.

    YanıtlaSil
  16. Hep dış görünüş ile ilgilenilmekte. Oysa o gözler kapandığında nice gözleri açmakta , kaç kişinin yüreklerini ferahlatmış , yarınlara umutla bakabilmesini sağlamıştır...

    Bir adam düşünün sadece yolda 10-20 dk uyuyup habire comminty si için savaş versin...

    İşte o adam bu güzel insandır...

    YanıtlaSil
  17. bazen merak ediyorum. bu site bana laf sokmak icin mi acildi? yahu bir postta bir komentte de bana giydirmeyin kardesim. sanki ben uyudum iett de yayila yayila. ben o is icin, esin dostun evine siginiyorum. saolsunlar kapi girisindeki paspasta bi yer veriyorlar. :)

    YanıtlaSil
  18. Canın mı sıkkın ?? Birisini mi yıpratmak istiyorsun ?? Hayat dar geldi diyorsan ...

    Justy yaz 3344 de yolla , haftasonunu Justy ile geçirecek şanslı çift sen ol ....

    Düşünün yarın ve hatta pazar günü bile bu adamla beraberim , üstelik çift olarak...

    Giydirin giydirebildiğiniz kadar...

    YanıtlaSil
  19. lan justy, bana osman'ı hatırlattın..

    kabataş'ta lise ikinci sınıftayız..birgün derste birşey oldu, hoca da "kim yaptı bunu" diye söylendi..bir arkadaşımız durup dururken ve hiç ilgisi yokken "osman yapmıştır" dedi..hoca dikkat kesildi , osman da biz de kem küm edip kapattık mevzuyu..fakat çok sevdik bu işi..her lafa her soruya , her "kim" sorgusuna "osman yapmıştır" diye yanıt vermeye başladık..diyelim tarih dersindeyiz, hoca belgrad'ı kim almıştır diye sordu..arkadan hemen bir veya birkaç kişi "hocam osman yapmıştır" diye atlardı, sınıf da güler falan..zamanla bu espriye hocalar da alıştı , arada "olm osman sen mi yaptın" diye takılmaya başladılar osman'a..

    kesin bu justy iblisinin işidir..sitenin tasarımında bu konuya da bir yer vermeyi düşünüyorum şahsen:)
    öperim..

    YanıtlaSil
  20. evet ya şahane fikir, "ask justy" köşesi yapalım, elemana millet dert yansın custi akıl versin, ama verilen aklın tam tersine hareket etsinler, ben denedim işe yarıyo:)

    YanıtlaSil
  21. bence bu resimde dedem olandan bitenden haberdar eline dikkat ederseniz tetikte bekliyor. yanlış bir harekette adliye önündeki polat gibi ceketin içinden uzileri çıkaracaktır.

    YanıtlaSil
  22. iftara doğru dökülmüş milley repler havalarda uçuşuyor Frekom canım ciğerim sen bakma bunlara paşamm seni bilen biliyor devam dinlenmeye akıcaz geceleree :)

    YanıtlaSil
  23. Çok önemli duyumlar aldım bu fotoğrafları çeken kişiden. Birincisi kesinlikle kurmaca değilmiş.Gayet doğaçlama gerçekleşen bir çekimmiş bu. Fotoğraftaki adam gerçekten uyuyor. Yani iki dakkada bir gözünü açıp 1 saniye etrafa bakıp tekrar daldı ama yol boyunca uyudu. Yani arkadaşım öle sölüo. bence de "osman yapmıştır"

    YanıtlaSil
  24. şimdi frekonun o tarz bir fotgrafı koyulmuş ve irice vatandaşın oturduğu yerde uyuduğu iddia edilmiş ya.. resmen guldum yani.. katıla katıla güldüm hem de..

    şimdi kardeşim bu uyumaz. u-yu-ya-mazz.. oyle bir luksu yok cunku. o gun hatirliyorum yani bu fotografların çekildiği gun bu gorevliydi. o otobüste elena, svetlana, ruslana ve olga isimli mensei isminden menkul CIS casuslarını takip ediyordu. sonunda takibi basarıyla sonuclandırdı ve bizzat bana somut cıktıları gösterdi ve test ettirdi. yani karalama kampanyasını bırakalım kardeşim.. olmuyor böyle.. hepiniz kardeşsiniz.. hadi bakeyim paşa paşa oynayin...

    YanıtlaSil
  25. Laf söyleyenleri aktivitelerde ve partylerde kapı kuyruğunda göreceğimi düşünüyorum , hiç yoksa toplantı , cemiyet eğlenceleri ve bilumum konserlerde kayıtlı kapı görevlisiyim , burada böyle bol keseden atıp tutup sonradan ajanımızın peşinden dolaşmayın imalı telefon açışları ve mesajlara başvurmayın...

    Tırrrnnnn lay lay lay (telefon sesi)

    - Alo ben Freko nun telefonlarına bakan yetkili kişi KuturKutur.

    - Eee ben konser için şey ettiydim...

    - Nick neydi sizin ?

    - .........

    - Beklemeye alıyorum

    after 45 minutes...

    YanıtlaSil
  26. babacım bu iblisler yüzünden görevi ifşa ettin, etmeseydin keşke.. daha nice CIS ajanı var memlekette, sanırım aksaray civarında bir de hücreleşme durumundalar, sokak sokak kontrol edip rapor vericem..

    komando yürüyüş kararı sayılacak, say!

    HER
    ŞEY
    VATAN
    İÇİN:)

    YanıtlaSil
  27. ben de "ask justy" kosesi olsun istiyorum, ama soru sorulamasin :D

    YanıtlaSil
  28. ahha supermis : ) uyunur ama otobuste napıcaksın o kalabalıkta baska.

    YanıtlaSil
  29. sözlükte frackman reloaded başlığında konu açıklanmıştır efendim :)

    YanıtlaSil
  30. ben demiştim oolum işte, iblisi tarife gerek yok, sanki reklama ihtiyacı olan yer sözlükmüşcesine, hey allahım yarabbim:)

    üç kuruş gogıl reklamlarına bas da bi faydan olsun bari, beberuhi adam, lakin o yüzü unutmam, abdestini al gününü bekle diyorum:)

    YanıtlaSil
  31. koca millet senelerdir ayakta uyuyoz; canim bi' denecim freko'm ottibuste azzcciikk gozlerini dinlendirmis, cok mu huleyn...

    g.tumuze girmez di mi freko abu :))) burda da ugrasmayalim taayibin caylaklik bonusuyla sona :P

    YanıtlaSil
  32. bu haber kesin göte girer de kimin olduğunu tahmin etmek istemiyorum:(

    di mi lan buko? seni tanıdığım güne lanet olsun. ben yurtdışına gidiyorum!

    YanıtlaSil
  33. al işte bir çamur at izi kalsın modunda haber daha! kınıyorum bu tarz yalan yanlış haber yapan insanları.

    başka da sözüm yoktur.

    YanıtlaSil
  34. yok yok....osman o osman....:)))

    el deliye biz akıllıya hasret..!

    YanıtlaSil
  35. bu görüntü üzerine freko'yla bir görüşme yaptım. dediğine göre bu görüntülerden haberi varmış.. "ne yaptıysam site için yaptım. tahinpekmez için vücudumu sergilemekten de asla kaçınmam" dedi.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.