28 Ekim 2006

one of these days, i'm going to move the site in another place..

bilenler biliyor, aylardır söz veriyoruz, ha şimdi ha yarın valla bitti derken o kutlu gün kapıya dayandı!
akşama sabaha kabilinden bir süre içinde, pek saygıdeğer www.bluehost.com dahilinde bize ayrılmış köşemizde paşa paşa oynayacağız, çılgın atacağız, at binecek kılıç kuşanacağız falan.. ve fakat arada bir takım enteresanlıklar oldu, tek tek anlatmaktan yoruldum, buradan bir basın açıklaması yapayım istedim:
bildiğiniz gibi, son üç beş gündür adres satırına www.tahinpekmez.org yazan bünyeler http://searchyouneed.info/search.php?q=nerde&ref= gibi bir yere yönlenmektelerdi (sıklıkla ben dahil).. bunun sebebi, varolan datayı düzgün bir şekilde yeni yerimize export edebilmek gayesiyle siteyi iki saatliğine kapattığımızın akabinde, bir de baktık ki frackman.blogspot.com adlı yer biri ya da böyle işler için yazılmış bir program tarafından register edilip bu salak arama sitesine yönlendirilmiş idi.. saygıdeğer coderimiz merlin hemen frackmanr.blogspot.com adresini alıp tüm veriyi buraya yönlendirdi, ve dahi geçici olarak ana sitenin adresini de buraya akıttı.. bayram seyran demeden turkticaret.net'in kapısını aşındırdık, yeni yönlendirme hadisesini de devreye soktuk, bilen bilir anca bugün iş bitti..
halihazırda tepede frackmanr.blogspot.com adresini görmekteyseniz de, bu artık süper geçici bir durum, dediğim gibi, akşama sabaha dilediğinizi arayıp bulabileceğiniz, yazmak için başka bir browser ekranına ihtiyaç duymayacağınız, inceden profil şekillendirip diğer üyelere "öyle değil o baboli, vıdı vıdı" şeklinde mesaclar atabileceğiniz (hamburger teklifi ikinci bir emre kadar ayıptır:)) bir mekanımız olacak..
merlin kişisine şimdiden huzurlarınızda verdiği sözü layıkıyla tuttuğu için teşekkür ederim.. şekilde şemalde ilk başlarda primitiflik olabilir, lakin aramızda nice eli maus tutan vatandaş mevcut, "abi şurası şöyle olsa böyle olsa" diyenlerin teklifleri anında işleme tabi tutulacak ve site günden güne daha prezentabl hale gelecektir, frekonun sözü bu!
daha kral bir ortamda, birlikte coşabilmek ümidiyle,
frackman revolutions, tükürdüğünü yalamayan adam..

23 yorum:

  1. simdi efendim ben frekmen beyin yazdigi seylerden anlayan birisi degilim. bana 4 yasindaki cocuga anlatilir gibi anlatilinca anliyorum ben bu seyleri (nasil dedim lan ben bunu) neyse merlin efendi ve frekmen bey cok guzel bir is cikarttilar ellerine saglik. neredeyse 1 senedir ugrastlar didindiler. onlar bu ise basladiklari zaman filizlenen asklardan dogan cocuklar bugunlerde askere ugurlaniyorlar falan. ama ne diyoruz? gec olsun guc olmasin diyoruz :) moderasyonun keyfi olmadigi, moderatorlerin gotlerinin kafalarindan daha yuksekte olmadigi, insana insanca davranilan, ticcanisi, fasisti, saygisizi bilmemnesi olmayan "bizim kiz bizim oglan" seklinde bir yerde yazalim cizelim, eglenelim, paylasalim, aglayalim, sevelim, sevilelim...

    YanıtlaSil
  2. valla ben de frackman beyin bu teknik basın açıklamasından pek birşey anlıyor değilim. 60 yaşındaki nineme anlatır gibi anlatılırsa belki anlarım. ama belliki güzel şeyler yapılmış. o kadarını anlayabildim enazından. bir de mesaj atılabilecek demiş onu da anladım, yalan olmasın. o zaman rica edeyim erkekler bana mesaj atabilemesinler, atamasınlar, yok yok atmasınlar. eheh

    YanıtlaSil
  3. site süper olmuş. böyle acaip bişey, manyak bişey, böyle yağ gibi kayıyo, böyle, ne bilim anlatılamaz işte. ya da evet ben de değişikilikleri, açıklamaları anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. allahım ne tekniknizani dostlar edinmişim, benden betersiniz:)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. bu gencecik beyinler anlamadıysa ben hiiiççççç kasmiyim demi frekom kaymağım...?

    sen bana bilahare istişare .....!

    imza:bisusalzaymırhattaparkinsonvededıend

    gömün a.k.

    YanıtlaSil
  7. frekom sırığım elinize sağlık diyorum 1lt.süt alıp geliyorum teprik etmeye :)

    YanıtlaSil
  8. artık halay vaktidir dostlar, tey tey tey.

    YanıtlaSil
  9. aciklamayi birak ta, bisusbisus yardi,kopardi aksam aksam :))))

    gelelim yorumumuza; sitenin bir gun mutlaka acilacagini zaten biliyorduk. beni sevindiren torunlarimdan daha once gorebilecek olmam.

    freko'ya: dost aci soyler olm. senin kaide 1 senede anca yerinden kalkti. merlin olmasa kalkacagi da yoktu ya...

    merlin'e: o kod yazan ellerine saglik. bu iblise ragmen bitirebilmissin, ayrica takdir ettim.

    YanıtlaSil
  10. ya o değil de mesaj atabilme alabilme özelliğini ben de anladım.. aklıma takılan, profillerde foto olacak mı? :)) olsun diye demiyorum yanlış anlama olmasın.. olmasın bence..

    bi de bence hemen üye falan alınmasın.. eş dost akraba deyip şişirilmesin site.. milletin ağzının suyu aksın, biz de hava basalım işte ben tahinpekmez'de yazıp çizebiliyorum diye..

    bu arada ben üyeyim di mi abi? :(

    YanıtlaSil
  11. güzelim, tabi ki öyle haldır haldır bi giriş olmicek, ama tavanı 1000 kişidir işte, belki bi senede dolar belki beş senede..

    lan bazı kıstaslar mı getirsekkine, böyle bi acayip şeyler falan, hmmm..

    tabi ki üyesin lan, nası yazabilion:)

    YanıtlaSil
  12. yok buraya yazabiliyom ama yeni yer, yeni ortam kızlar falan girince işin içine belki bi değişiklik falan olur diye tırsmadım desem yalan, yalan oolur. dın dı rın dın..

    şaka maka harbiden beta deyip bir yıl üye kabul etmesen süper olur abi. yoksa başına geleceği hemen sosyomat denen oluşumdan görebilirsin. anında küçük sözlük olur. ki sanırım amaç farklı bir konsept yakalamak. yoksa şüphem mi var? :)

    YanıtlaSil
  13. frekom bence de üye alımına sınırlama getirelim. (nasıl olsa ben üyeliğimi almışım anasını satıyım) türlü türlü zorluklar çıkaralım. "kardeş sen bizim hayat felsefemizi anlayamamışsın, git biraz daha piş öyle gel" falan diyelim ki ağırlığımız olsun...

    ya da en güzeli herkes bi şekilde bi yerden connected. networking insanıyız biyerde di mi ama :)

    YanıtlaSil
  14. Şimdi kayıtlı üye olduğumu bilerek yazdığım şu son comment olması dileğiyle eklerim ki...

    - Ağbi sitede sanki bir sorun var gibi

    diye attığım MSN mesajından sonra bu noktayı görmek çok güzel...

    Şimdi geri kalan zamanda nereyi tıklayacağımı bana da söylerseniz belki info falan doldurmak falan icab eder eksik kalmayalım...

    Fabrikadayım ben gene :-))

    YanıtlaSil
  15. abi üyelik mevzuunda ben derim ki bir kere önce 18-25 yaş arası hatunlar doğrudan üye olarak alınsın..evet belki hayvanım..ama hangimiz değiliz ki.:)

    YanıtlaSil
  16. sınırlama olmasın; dünya tahinpekmez olsun.

    şaka şaka sınırlama olsun, gerekirse siteye üye olmak isteyen bayan adaylarla özsüt'e gidip birer sakızlı muhallebi yenilsin, çikolatalı sufle karşısında ne tepki veriyolar bir ölçülsün, mülakata tabi tutulsun. ha "bu işlerle kim uğraşcak? vakit bulamayız" diosanız ben kendimi feda edebilirm. tahinpekmez sağolsun..

    YanıtlaSil
  17. ulan şu postun komentleri gören diycek ki bunların hepsi herif, gaçhayım buralardan diycek gidecek bir daha gelmeyecek.. arkadaşım, dünya üzerinde bir komüniti daha bilmiyorum erkek / kadın dağılımı bukadar orantılı olsun, alayı iblis temelli, minimumu %80 civarı kıllı ya da sivilceli herif kaynar..

    ama bizim değil işte.. bundan sonra takımelbisesini giymemiş traş olmadan post yapanı koment edeni köşede tek ayak cezasına dikicem haberiniz olsun..

    bunu da söylettiniz ya bana, eh artık:)

    YanıtlaSil
  18. takım elbisem üzerimde traşımı oldum, tostumu da yedim bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  19. kimse gelmesin ne demişler nerede çokluk orada vss olayı yaşanmasın tanımadık kimseye gerek yok ..
    frekom ruj sürmeden yazıyorum ama olur demi o kadar :)

    YanıtlaSil
  20. Freko beni alma yeni siteye :)

    blacky, herkesin tersine giden adam

    YanıtlaSil
  21. Blackened seni bi yakalıyım düzüne gidicem senin ben sen merak etme ifadeni alıcam senin :))

    YanıtlaSil
  22. İfademi şu ahir hayatta ancak ve ancak Horatio abimiz alabilir :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.