20 Ekim 2006

vioser hijyenik ürünleri!

yeni bir kadın pedi markası bu, ya da otomatı, ne bileyim işte böyle bişi, malum yer olağan arızası için gerekli ara ürünleri sağlama şeysi bu..

lakin mühim olan, abilerin yaptığı / yaptırdığı site, hatta o da değil, ilk açılışta üst kısımda çıkan flaş animasyon..

mozilla kullanıcılarının ad bloker uygulamasını açmasını ya da çıkan play tuşuna tıklamalarını tavsiye etmesem de, ben bunu dedikten sonra tıklayacaksınız nasılsa.. rep bey biraderimiz gösterdi de oha oldum, sizi de ohannesburger edeyim istedim..

aha da link: http://www.vioser.com.tr

vallahi bravo, ilk defa bir görselde böylesine delikanlı olunmuş, iyi anlamda:)


50 kommentten aşağı kırarım bu postu, repleri görelim:)

16 yorum:

  1. şaka olmalı lan bu. daha fazla bakamıycam. midem dayanmaz o ne ööle be.. delirmişler artık. kesin bi erkek dizayn etmiştir bacakların arasından çıkan kan renkli koca gözlü anime kılıklı şeyleri. hey allaaam daha neler görecez..

    YanıtlaSil
  2. o durumda bir bayanin voiser'e degil, en yakin acil serviste katkut dikis attirmaya ihtiyaci var. bu ne be???

    YanıtlaSil
  3. repler sana feda olsun freko efendi..

    abiler uzay olmuşlar resmen.ne yedilerse ben de ondan yemek, ne içtilerse bizatihi içmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Yapan abiyi takdire şayan fetişi için tebrik etmek ve kendisinden bizzat çocukluğunu dinlemek istiyorum... "Vardır elbet bir sebebi..."

    YanıtlaSil
  5. emeğine saygı dede repini de gönderdim ama kardeşim nedir bu be, tabu mabu bırakmamışlar anasını satayım. hello kity havası desem değil eldeki ped hayalet gibi. benim kendilerine bir tavsiyem birde müzik döşesinler bunun altına parçayı söylüyorum "kan revan içindeyim"

    YanıtlaSil
  6. ben bu kanama pıhtılaşma iğrençliğine bi fıkra ilen şeyedeyim dedim...ortalık daha da bi iğrenç olsun....saygılar efendim...


    fıkra:
    Chicago hastanesinde çok sıkışan bir adam defalarca denemesine karşın devamlı meşgul olan erkekler tuvaletine giremez. Adamın zor durumunu gören bir hemşire adamın haline acır ve
    - Bayım, duvardaki tuşların hiç birine dokunmayacağınıza söz verirseniz bizim çok özel tuvaleti kullanabilirsiniz' diyerek yardımcı olur.
    - Adam teşekkür eder ,ihtiyacını giderdikten sonra gözleri karşısındaki,duvarda bulunan ve üstünde IS, IH, TP ve OTÇ yazan rengarenk tuşlara takılır.Biraz tereddüt eder,söz vermiştir. ancak merakını yenemeyerek IS yazan birinci tuşa dokunur.
    altından fışkıran ılık su anında adamın altını yıkar…. erkekler tuvaletinde
    böyle bir lüksü hiç yaşamamış adam, daha büyük bir haz beklentisi içinde IH tuşuna basar. sonuç, beklediği üzere olağanüstüdür: bu kez ılık su yerine püfür püfür bahar çiçeği kokulu ılık hava, nazik yerlerini kurulamaktadır…

    hanımlar tuvaletinin tuvalet ötesi bir şey olduğuna inanan adam tereddütsüz TP tuşuna uzanır. bu kez de talk pudrasının okşayıcı etkisiyle kendinden geçer. son tuşun daha görkemli bir etkisi olacağına kuşkusu olmayan adam hemen ona da basar.
    Gözlerini açıp hatırladığı ilk şey, hastanede uzandığı yatakta kendisine
    doğru eğilmiş endişeli hemşirenin yüzüdür.
    - ne oldu bana…..?' diye sorar acı içinde,
    -son hatırladığım şey, hemşirelerin özel tuvaletinde üzerinde OTÇ işaretli bir tuşa basmak..”

    - biliyorum der hemşire ; OTÇ otomatik tampon çıkarıcı demektir.. penisiniz yastığınızın altında…

    YanıtlaSil
  7. işin tuhaf tarafı sitenin işçiliği gayet güzel, gel gör ki böyle bir iğrençlik yapmakta bir sakınca görmemişler..e işte yüce rabbim bütün kabiliyetleri tek kişiye vermiyor.

    YanıtlaSil
  8. Bakalım bu siteyi tasarlayan adam hangi aşamalardan geçmiş ??

    Önce nette dolaşıp yada daha önceden elinde bulunan image dosyalarından en bir populare yakın olan kız imajını almış , bakmış çok giyinik , çıplak cinsini koymuş ama uzuvları marke etmiş , sonra telefon çalmış ve otomatların ceo su telefonda başlamış anlatmaya...

    - olm ne oldu bizim web sitesi ?? bak otomatlar gümrükte bugün yarın dağıtacağız böyle afilli bir web sitesi yap ki millet bizim icatlarda korkmasın bak çok para bağladım bu işe...

    - tamam canım ağbim bugün yarın domain start alacak son aşamadayım sana yollarım fikir verirsin açarız

    - yaw bana ne yollayacan sen bilirsin işini yap et ne gerekiyorsa aç haber ver...

    - tamam tamam

    - haydi iki gözüm benim...

    sonuç....

    YanıtlaSil
  9. şirketin göbeende açtım. ne çıkacağını tahmin etsem de açtım. açmaz olaydım.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. *pis lan bu kadınlar*


    demiş biri........! gördünüzmü..?
    Gözünüzden mi kaçtı...?

    onlarsız yapamıyosunuz ama naber.....?


    hişşşştttt kime diyorum.....!?!

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. "kanasııın kanasın bırakın yaram kanasın" diye bi şarkı var mıydı, ben mi uydurdum?

    YanıtlaSil
  14. iyi ki prezervatif otomatı işine girmemiş bu adamlar.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.